10 ponder Lid sinds: 20-2-2013(UTC) Berichten: 70
|
Ik wil graag deze boilie maken welke verhouding kan ik best gebruiken.
Dit is boilie mix die ik wil gebruiken
maïsmeel
maisbloem
polenta grof
lupinemeel
tarwegriesmeel
LT-Vismeel
gemalen hennep
kersen flavour
Groetjes Jeroen |
Elke karper die je vangt is er één hoe groot of klein hij ook is.
30+ mijn grootste |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hallo Jeroen waarom je maisbloem en maismeel gebruikt begrijp ik niet goed het is prakties het zelfde product . Nu terugkomend op je vraag. maisbloem 150gr of 300gr van één van de 2. maismeel 150 gr polenta 200 lupinemeel 200gr tarwegriesmeel 200 lt vismeel 200gr gem hennep 200gr flavour zie gebruiksaanwijzing op flesje. En je kan ook nog 120 gr ei-compound dat werkt makkelijker dan eieren en is goedkoper. MVG Lorenzo
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-1-2014(UTC) Berichten: 97 Locatie: Hoeksche Waard Bedankjes: 13 keer Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
|
Polenta en tarwegriesmeel zijn ook bijna hetzelfde. 1 van de 2 weglaten en bijvoorbeeld vervangen door 100 gram volkoren tarwemeel en 100 gram trouvit. Bewerkt door de gebruiker zondag 27 juli 2014 11:02:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 15-5-2013(UTC) Berichten: 41
|
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je ertoe heeft gezet om een vis/zoet combinatie te maken. En daarbij....of het al resultaat heeft gehad. |
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn, het beste is eruit. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-8-2013(UTC) Berichten: 23
|
Gaat een mooi bolletje worden: Verhouding van mais, tarwe en soja/lupine producten doen het over het algemeen goed (rollen, uitharden en binden) bij de verhouding: 45% Mais (maisbloem, polenta, maïsmeel etc) 45% Tarwe 10% Soja / Lupine Deze kun je tot 60-65% prima als basis gebruiken en hier dan 35% overig aan toevoegen. We gebruiken dit ook voor een mix die we in www.basboilieshop.nl hebben staan. Dit naar volle tevredenheid. Succes ps misschien nog een kruid of specerij toevoegen voor de smaak? 1% chilipoeder, of 2% kaneel, of 2% kerriepoeder etc Breng je de bol naar een hoger niveautje en kun je je onderscheiden.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.