10 ponder Lid sinds: 10-6-2014(UTC) Berichten: 74 Locatie: Breda
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Halloa,
Zojuist mijn Prologic Firestarter 2 man dome teruggebracht en een B-Carp 2 man dome meegekregen. Net even snel opgezet om een eerste indruk te krijgen.
Tent is zeer ruim Grondzeil heb ik zo dik nog niet gezien, ook een pluspunt dus! Voorzien van een luifel 5 "roosters"met insectengaas. Doek is ook erg stevig trouwens! Zeer ruime tas waar de tent makkelijk in past (vaak zijn de tassen een ergernis)
Al met al is mijn eerste indruk zeer goed. zondag zal ik de tent opzetten en foto's posten.
Op en afbouwen werkt als alle tenten en staat dan ook binnen een kwartiertje.
Gr. Perry
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik heb de 1 persoons dome van B-Carp hier bij markerworld gekocht, heeft ook een luifel aan de voorkant en een venster aan de achterkant, vooraan ook 3 vensters, allen voorzien van gaas natuurlijk, wat me vooral opvalt is de superkwaliteit van het doek alsook van het grondzeil, enig nadeel vind ik als mindervalide, dat de tent tamelijk zwaar is, maar de kwaliteit primeert voor mij, misschien is B-Carp niet zo bekend bij ons, maar hun tenten zijn wel top....en betaalbaar! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
b-carp is minder bekent denk ik omwille dat iedereen steeds het duurste en het "beter" wil hebben de bekende merken om daar met uit te pakken . als iets volledig aan jou eisen voldoet is dat de beste dat er dan te koop is voor JOU
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 10-6-2014(UTC) Berichten: 74 Locatie: Breda
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Klopt whitey, de tent is inderdaad aan de zware kant. Voor de rest is er echt niets op aan te merken. Prima tent, en vooral als je hem krijgt voor de prijs van een prologic firestarter
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.