5 ponder Lid sinds: 22-4-2014(UTC) Berichten: 22 Locatie: Noord-holland
|
Is er iemand bekend met deze shop ? De voerboten zijn in ieder geval aantrekkelijk geprijsd alvast bedankt gr
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
975 euro aantrekkelijk geprijsd?? voor een voerboot, dan nog zonder draagtas........veel geld vind ik dat, ik weet wel beter! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
sorrie whitey , dat zijn ze in nederland inderdaad
gaat mij om navigator belgium
Navigator 806 Maverick 619
ik vind deze een stuk vriendelijker geprijsd als hier in nederland , vandaar mijn vraag
mvg
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: sjaak1 sorrie whitey , dat zijn ze in nederland inderdaad
gaat mij om navigator belgium
Navigator 806 Maverick 619
ik vind deze een stuk vriendelijker geprijsd als hier in nederland , vandaar mijn vraag
mvg sjaak: prijzen weet ik hoor, de prijzen die jij geeft zijn EX btw, dus 806x1,21= 975 euro! Lees maar es goed de prijslijst. http://navigatorbelgium.be/ |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Je heb helemaal gelijk , mijn excuses . (vond het al een beetje vreemd) mvg
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: sjaak1 Je heb helemaal gelijk , mijn excuses . (vond het al een beetje vreemd) mvg Geen probleem hoor Sjaak, we zijn er om elkaar te helpen ps. Bekijk es de Nanotec GT2 bij fishfun.nl |
|
|
|
|
Dank u Heb de nanotec even bekeken lijkt mij ook een heel degelijk bootje , maar valt nu nog iets buiten mijn budget. Maar geeft toch stof tot nadenken , het is niet erg makkelijk om een goede keuze te maken tussen geld en kwaliteit. gr sjaak
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: sjaak1 Dank u Heb de nanotec even bekeken lijkt mij ook een heel degelijk bootje , maar valt nu nog iets buiten mijn budget. Maar geeft toch stof tot nadenken , het is niet erg makkelijk om een goede keuze te maken tussen geld en kwaliteit. gr sjaak De navigator waar je eerst voor keek kost toch ook 975? (zonder draagtas en welke batt. weet ik niet). De Nanotec GT2 kost 899 + evt lithium ion accu's = 999, draagtas inbegrepen (is met graupner en spektrum onderdelen, ik heb gebeld met de verkoper) #t=12 economie moet draaien, dus geld niet oppotten, of opsokken ....laten rollen b |
|
|
|
|
Mijn excuses dat het er zo stond , ging om de maverick waar ik op doelde ( mijn budget ligt op het moment tot 700 a 750 euro) maandje wachten zou ik dit wel wat omhoog kunnen schroeven. De nanotec lijkt inderdaad ook een hele mooie boot , en de grote van de boot lijkt ook wat vriendelijker als die van de maverick . Vind dit ook van de instant pearl , alleen de wacht tijd is van onbepaalde tijd en zou toch graag dit jaar er gebruik van maken . Het is toch niet makkelijk om een keuze te maken , breek me hoofd er ook al even over Ben het helemaal met je eens dat de econmie moet draaien , doe ook mijn best om mijn steentje hieraan bij te dragen( heb vorige maand 3 hengels bij rod visions opgehaald , tikte aardig aan in de portomonee ) mvg sjaak1 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Inderdaad mooie stokken, maar we gaan off topic, en das niet de bedoeling. De Afmetingen van de Nanotec GT2 zijn: 70x45x25 cm natuurlijk. |
|
|
|
|
Dank u voor de info , dat scheelt qua afmetingen niet zo heel veel.
Blijft lastig de keuze ( dit weekend er maar eens goed over denken , en dan toch maar de knoop doorhakken welke het gaat worden , is er niet makkelijker op geworden )
Bedankt voor de info alvast
gr sjaak
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.