Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-3-2013(UTC) Berichten: 1
|
Het onderwerp zegt het al...Ik ga er toch maar aan. Aan het forumgebeuren. Mijn naam is Rutger, maar gebruik als nick rudasilva. Waarom? Omdat het kan. Ik ben 33 jaar en vis al mijn hele leven. Met dank aan een fantastische opa die mij ooit met de inspiratie van het vissen heeft 'begeisterd'. Ik vis al zo'n 20 jaar op karper en doe dit veelal in de provincies Gelderland, Flevoland en Overijssel. Ik ben woonachtig in een klein plaatsje aan de randmeren. De randmeren behoren dan ook tot mijn favoriete jachtgronden. Maar ook de IJssel en een aantal wateren rondom Kampen bevis ik graag. Ik heb de verhalen van Thimon over zijn riviergeweld dan ook met plezier gelezen....In 1 van zijn laatste verhalen rept Thimon over het feit dat hij verjaagd is van zijn 'jachtgrond' aan de rivier door een 'medevisser'. Ik herken dat helaas maar al te goed en ik denk dat wij met dezelfde 'clan' te maken hebben gehad. Iets met IJssel...Hanzestad...Noorddiep...Om maar even cryptisch te blijven. Dit is helaas een keerzijde van de ongekende populariteit van onze mooie visserij. Minimaal 2 keer per jaar ben ik in Frankrijk te vinden, waarbij ik een voorkeur heb voor de rivier. Maar ook een kanaal in Noord-Frankrijk kan mij bekoren. Betaalwater doet het bij mij niet. Wellicht dat ik er ooit nog aan ga, maar vooralsnog probeer ik de maagdelijkheid (voor zover we daar nog van kunnen spreken) van de openbare wateren op te zoeken. Ik hou van schrijven, maar doe dit vooralsnog voor mijzelf. Ik hoop dat ik vanuit mijn ervaring van toegevoegde waarde kan zijn op dit forum. Tot snel. Rutger a.k.a. rudasilva Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 juni 2014 10:50:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF Rutger! |