Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-3-2013(UTC) Berichten: 1
|
Het onderwerp zegt het al...Ik ga er toch maar aan. Aan het forumgebeuren. Mijn naam is Rutger, maar gebruik als nick rudasilva. Waarom? Omdat het kan. Ik ben 33 jaar en vis al mijn hele leven. Met dank aan een fantastische opa die mij ooit met de inspiratie van het vissen heeft 'begeisterd'. Ik vis al zo'n 20 jaar op karper en doe dit veelal in de provincies Gelderland, Flevoland en Overijssel. Ik ben woonachtig in een klein plaatsje aan de randmeren. De randmeren behoren dan ook tot mijn favoriete jachtgronden. Maar ook de IJssel en een aantal wateren rondom Kampen bevis ik graag. Ik heb de verhalen van Thimon over zijn riviergeweld dan ook met plezier gelezen....In 1 van zijn laatste verhalen rept Thimon over het feit dat hij verjaagd is van zijn 'jachtgrond' aan de rivier door een 'medevisser'. Ik herken dat helaas maar al te goed en ik denk dat wij met dezelfde 'clan' te maken hebben gehad. Iets met IJssel...Hanzestad...Noorddiep...Om maar even cryptisch te blijven. Dit is helaas een keerzijde van de ongekende populariteit van onze mooie visserij. Minimaal 2 keer per jaar ben ik in Frankrijk te vinden, waarbij ik een voorkeur heb voor de rivier. Maar ook een kanaal in Noord-Frankrijk kan mij bekoren. Betaalwater doet het bij mij niet. Wellicht dat ik er ooit nog aan ga, maar vooralsnog probeer ik de maagdelijkheid (voor zover we daar nog van kunnen spreken) van de openbare wateren op te zoeken. Ik hou van schrijven, maar doe dit vooralsnog voor mijzelf. Ik hoop dat ik vanuit mijn ervaring van toegevoegde waarde kan zijn op dit forum. Tot snel. Rutger a.k.a. rudasilva Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 juni 2014 10:50:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF Rutger! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom op CF! b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-5-2014(UTC) Berichten: 130 Locatie: diepenveen Bedankjes: 4 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"??? |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Rutger!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hartelijk welkom op CarpFeeling Rutger
Wat leuk, zowel de Randmeren als de IJssel. Is ook mijn straatje!
Heel erg veel plezier hier en dat we nog maar heel veel van je mogen lezen hier.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
|
CarpRespect! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op CF! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.