15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
hallo allemaal, ik ben opzoek naar nieuwe molens en kwam de spro super loncast pro 460 tegen, hij is gelukkig niet te duur want mijn budget is nogal beperkt (ik ben 15), nu vroeg ik mij af, weten jullie hoe de kwaliteit van de molen is? of zelf goede en/of slechte ervaringen mee? ik hoor graag van juliie |
CarpRespect! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hè zal je nog eens proberen te helpen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
Eerst geschreven door: carp1996 Hè zal je nog eens proberen te helpen ik heb zeker naar joun suggestie gekeken, en het is een goede suggestie, ik had helaas niet de mogelijkeid om te bedanken vanwege school enzo, maar alsnog bedankt |
CarpRespect! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Perfecte respons Tycho! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.