15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hallo allemaal. ik ben opzoek naar dit water wie kan helpen???? lijkt me een water met veel afwisseling????
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: bertkamp ergens in Duitsland neen denk frankrijk de nr plaat is mora hint hint haha
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Dit is inderdaad een betaalput in Duitsland..
|
|
|
|
|
Ook een naam mss van de put???
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: aircooled Ook een naam mss van de put??? oe??? Vertrok jij niet om 04u?? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Grappig he, een grote vis en zelfs hier meteen mensen die erheen willen. Stekkenpezers
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Michael Horn Stekkenpezers Die term gaat voor een betaalwater natuurlijk niet op Water ligt in Zwillbrock, ik geloof dat je tegenwoordig ook in het bezit moet zijn van een Duitse visvergunning (is niet goedkoop heb ik mij laten vertellen, vandaar dat ze allemaal hier vissen).
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Michael Horn Grappig he, een grote vis en zelfs hier meteen mensen die erheen willen. Stekkenpezers Man man zelfs hier mensen die niets hebben toe te voegen aan een topic maar alleen maar zagen en zijken. En neen niet om de grote vis dan ga ik wel naar rausenberger daar vang je ze ook! Zeveraar..!. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 juni 2014 16:48:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: aircooled Ook een naam mss van de put??? oe??? Vertrok jij niet om 04u?? Ja hoor zitten er nu al bijna twee dagen regen en een vis kunnen haken maar jammer lijnbreuk. Groeten
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: aircooled Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: aircooled Ook een naam mss van de put??? oe??? Vertrok jij niet om 04u?? Ja hoor zitten er nu al bijna twee dagen regen en een vis kunnen haken maar jammer lijnbreuk. Groeten Je post dan van aan het water? Knap! suc6! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: aircooled Eerst geschreven door: Michael Horn Grappig he, een grote vis en zelfs hier meteen mensen die erheen willen. Stekkenpezers Man man zelfs hier mensen die niets hebben toe te voegen aan een topic maar alleen maar zagen en zijken. En neen niet om de grote vis dan ga ik wel naar rausenberger daar vang je ze ook! Zeveraar..!. Michael had dit helemaal niet kwaad bedoeld hoor, het komt misschien zo over, maar dat is het niet, weet ik zeker. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: aircooled Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: aircooled Ook een naam mss van de put??? oe??? Vertrok jij niet om 04u?? Ja hoor zitten er nu al bijna twee dagen regen en een vis kunnen haken maar jammer lijnbreuk. Groeten Je post dan van aan het water? Knap! suc6! Jaja knap he een smartphone haha je.moet wat met al die regen hier.
|
|
|
|
|
Jahoor very smart b spijtig dat men tot dusver nog geen karper kan vangen met een smartphone, hihi (ik bedoel dit in het algemeen hé, niet enkel op jou) |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Jahoor very smart b spijtig dat men tot dusver nog geen karper kan vangen met een smartphone, hihi (ik bedoel dit in het algemeen hé, niet enkel op jou) Lol ja er is nog geen app van jammer.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Goede he! Ben er wel eens geweest.. Maar het water wat jij deelt is een natuurgebied.... het is die vierkante plas er naast!
|
|
|
|
|
Hier een foto van een vangst van mij. Johan Krenger heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.