10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
beste
wat denken jullie van de jrc dsi set? is ie goed van kwaliteit kan ie goed tegen regen enz?
bedankt
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Komaan Lorenzo, je mag weer aan de slag b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Patrick Je kent me toch ik ben een mooiweervisser ik ga die dingen echt niet in de regen zetten hoor . Ja de kwaliteit is goed en er staan leuke opties op en als ze niet tegen de regen kunnen terug naar de winkel ermee met alle alarms kan je problemen hebben zowel met fox en delkim het is en blijft electonica het mag nog zo duur zijn dat het wil. MVG Lorenzo
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Patrick Je kent me toch ik ben een mooiweervisser ik ga die dingen echt niet in de regen zetten hoor . Ja de kwaliteit is goed en er staan leuke opties op en als ze niet tegen de regen kunnen terug naar de winkel ermee met alle alarms kan je problemen hebben zowel met fox en delkim het is en blijft electonica het mag nog zo duur zijn dat het wil. MVG Lorenzo Weer of geen weer, jij zou nog "kweken" aan het water |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 8
|
hey reinert
heb zelf de set , heb er al 2 stuk gehad . de behuizing is vrij waardeloos . de behuizing is 2x gebroken op de schroef die de 2 helften bij elkaar houd . waardoor ze van elkaar afvallen .
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 8
|
voor de rest heb ik weinig problemen gekend , en wordt het steeds netjes opgelost gerepareed/nieuwe maar voor dik 300 euro`s , mag je kwa behuizing eigenlijk wel iets degelijkers verwachten .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.