30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Dat waren de mijne niet had ze toevallige gevonden op kapaza en je de link doorgestuurd ,heb je intresse voor die spullen dat ik gisteren heb opgesomd of wxacht je tot na je studeer periode. MVG Lorenzo
|
l-o-r-e-n-z-o is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2013(UTC) Berichten: 137 Locatie: Limburg Bedankjes: 87 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
ah nu snap ik het de dingen die jij verkoopt kosten 100 euro dus he??? Als dat echt zo is ga ik toch verder zoeken want 100 euro voor(goede) piepers heb ik er nu toch nog niet voor over. srry had het verkeerd begrepen (weer niet slim van mij)srry!!!! |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2013(UTC) Berichten: 137 Locatie: Limburg Bedankjes: 87 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Heeft iemand misschien ervaring met de Spro Carp Platoon of de Spro Troy. Zijn niet zo duur bij henk koster . Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 juni 2014 16:20:40(UTC)
| Reden: toevoeging |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Gies Heeft iemand misschien ervaring met de Spro Carp Platoon of de Spro Troy. Zijn niet zo duur bij henk koster . Gies: als ik je 1 goede tip mag geven, dan is het: koop nooit de goedkoopste 'brol', heb ik al teveel meegemaakt, goedkoop is meestal miskoop en geraak je dan aan de straatstenen niet kwijt en je mag nog es iets duurder kopen, ipv eerst dat iets duurder te kopen, heb mij ook al meermaals laten vangen. Nog dit: ik weet zonder te informeren dat die 2de hands fox beepers van Lorenzo beter zijn dan die jij daar opnoemde! (neen dit is geen kontlikkerij!) Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 juni 2014 17:15:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Gies Wat bedoeld je daar mee ik begrijp het niet het ene aanbod staat compleet los van het andere. ah nu snap ik het de dingen die jij verkoopt kosten 100 euro dus he??? Als dat echt zo is ga ik toch verder zoeken want 100 euro voor(goede) piepers heb ik er nu toch nog niet voor over. srry had het verkeerd begrepen (weer niet slim van mij)srry MVG Lorenzo Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 juni 2014 17:11:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
l-o-r-e-n-z-o is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Gies Heeft iemand misschien ervaring met de Spro Carp Platoon of de Spro Troy. Zijn niet zo duur bij henk koster . Gies: als ik je 1 goede tip mag geven, dan is het: koop nooit de goedkoopste 'brol', heb ik al teveel meegemaakt, goedkoop is meestal miskoop en geraak je dan aan de straatstenen niet kwijt en je mag nog es iets duurder kopen, ipv eerst dat iets duurder te kopen, heb mij ook al meermaals laten vangen. Vanaf welk bedrag noem je iets degelijk want de fox micron m(met al zijn varianten) is ook niet ZO duur maar wel goed heb ik begrepen.En weet jij niet te duuren beetmelderes die goed zijn voor beginner?? |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey optonic g2? maar waar kan ik die vinden op het internet? |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
|
|
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Zou eens kijken bij Markerworld, maat van mij heeft die ook en doen wat ze moeten doen, nog geen problemen mee gehad.
|
edwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.