logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Kurt Breugelmans  
#21 Gepost : donderdag 18 april 2013 23:25:20(UTC)
Kurt Breugelmans

15 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
geen flauw benul, ik ben nog maar kleine 2j gericht op karper bezig en moet nog heel veel leren.
voor hetzelfde geld is al de vis eraf gevist door onze vrienden de oostblokkers (consumptie)
Kurt Breugelmans  
#22 Gepost : donderdag 18 april 2013 23:28:23(UTC)
Kurt Breugelmans

15 ponder

Fesker schreef:
Staat nochtans tussen openbare wateren van natuur en bos? En wat is het bestand daar ongv? enkele mooie targets ?

of had je hierover het blosodomein? zitten heel veel karpers van tss de 10 en 20 kg, over grotere beestjes heb ik geen weet maar wss wel.
StijnD  
#23 Gepost : woensdag 15 mei 2013 12:36:46(UTC)
StijnD

15 ponder

Zijn hier eigenlijk vissers die op de vijver in Weerde al iets gevangen hebben???

Ik ben er zelf al eens gaan kijken op 1 mei. De bezetting Polen was daar toen enorm.
Er zat één karpervisser, babbeltje mee gedaan, had nog niks gevangen, zat er nochtans al een uur of 10.

gr,
Stijn
Blanken is een kunst.
StijnD  
#24 Gepost : donderdag 16 mei 2013 13:28:42(UTC)
StijnD

15 ponder

Na tegenstrijdige berichten over nachtvissen op deze vijver, heb ik vanmorgen contact opgenomen met het gemeentehuis in Zemst.
Daar waren ze niet op de hoogte dat de vijver is opgenomen in de lijst van Natuur en Bos, waters waar je mag nachtvissen.

Ik had een vriendelijke man aan de lijn, die het nog even wou aftoetsen met de lokale politiediensten en de schepen van milieu.
Hij heeft mij net teruggebeld om te zeggen dat zij nachtvissen NIET toelaten op de vijver van Weerde, aangezien het domein bij nacht niet mag betreden worden (expliciet vermeld op de borden aan de ingang).
Bij controle staan de autoriteiten dus altijd recht in hun schoenen.

Ze zouden ook contact opnemen met Natuur en Bos om dit recht te zetten.

Belgische eenduidigheid ten top.

gr,
Stijn

Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 mei 2013 13:29:15(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Blanken is een kunst.
Franky Langendries  
#25 Gepost : zondag 13 april 2014 18:08:57(UTC)
Franky Langendries

Nieuwe uitzetting

Man
België

Hallo, is er iemand die nog wat recente informatie heeft over dit water?

Wordt er nog wat gevangen?
Ben er vandaag geweest, nochtans een stralende lentedag, maar er was helemaal niemand aan het vissen?!

Het is mij zeker niet om bakken te doen, af en toe een visje aan een mooi water..'t zou zonde zijn moest dit weer een dode plas in de buurt zijn.

grtz!
Damme  
#26 Gepost : zondag 1 juni 2014 23:11:56(UTC)
Damme

Nieuwe uitzetting

België

Ikzelf ben ook sinds kort begonnen op 'de weerdse visvijver' en dit heb ik al ontdekt:

- Er zitten wel wat karpers, mogelijk zelfs rond de 20kg maar ze zijn moeilijk te vangen.
- Er zitten inderdaad wel veel polen, russen, ... maar tot nu toe nog geen problemen mee gehad en ze houden zich ook aan de wettelijk opgelegde regels.
- Er zijn bepaalde stekken waar je beter niet gaat zitten vanwege sloopafval en wier in het water.
- Meerkoetjes genoeg om al je bollen op te duiken dus beter voeren wanneer ze niet in de buurt zijn Knipoog
- Nachtvissen niet toegelaten, ook geen boten.. (voerboten wrschnlk wel)

Helaas ben ik er na 10u (2 korte sessies)nog niet in geslaagd om karper op de kant te halen, heb er wel al verschillende zien springen.

Indien er iemand ervaringen of tips heeft zijn die altijd welkom Blij
Kurt Breugelmans  
#27 Gepost : maandag 2 juni 2014 23:06:34(UTC)
Kurt Breugelmans

15 ponder

Eerst geschreven door: Damme Ga naar gequote bericht
Ikzelf ben ook sinds kort begonnen op 'de weerdse visvijver' en dit heb ik al ontdekt:

- Nachtvissen niet toegelaten, ook geen boten.. (voerboten wrschnlk wel)
----> voerboten ook verboden, heb overlaatst controle gehad en waarschuwing op mijn nanotec.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (5)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.