logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
aircooled  
#1 Gepost : maandag 26 mei 2014 16:50:02(UTC)
aircooled


15 ponder

Lid sinds: 16-9-2012(UTC)
Berichten: 164

Bedankjes: 4 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Hallo wij twijfelen weer tretre of andere plas in belgie.

voordeel tertre
dikke vis
zit er lekker rustig
Tot nu toe elke keer goed men vis gevangen
prijs


nadeel
niks buiten de vijver geen wc niks
hoor wilde verhalen de laadste tijd
kunt niet reserveren net gebeld


grande rieu is ook een optie mss hebben jullie nog opties????
eisen dikke vis en prijs mag niet te veel zijn lol hebben nog heel wat op de planning staan.
en ja kan ook aan het kanaal gaan liggen!
Sponsor
remon v wanrooij  
#2 Gepost : maandag 26 mei 2014 16:53:07(UTC)
remon v wanrooij


25 ponder

Lid sinds: 29-6-2012(UTC)
Berichten: 489

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Nou ga dan aan het kanaal zitten en laat de betaal putjes lekker achterwegen!!
Waarom geld betalen om te vissen als de vissen ook gratis te vangen zijn.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
thanks remon v wanrooij is 1x bedankt voor deze nuttige post.
aircooled op 1-6-2014(UTC)
aircooled  
#3 Gepost : maandag 26 mei 2014 17:24:24(UTC)
aircooled


15 ponder

Lid sinds: 16-9-2012(UTC)
Berichten: 164

Bedankjes: 4 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Eerst geschreven door: remon v wanrooij Ga naar gequote bericht
Nou ga dan aan het kanaal zitten en laat de betaal putjes lekker achterwegen!!
Waarom geld betalen om te vissen als de vissen ook gratis te vangen zijn.


Daar zitten we nu weer geruime tijd dus willen nog eens door vangen.
soms heb je dat eens nodig haha en als er dan kans is op een mooie dikke vis des te beter.
l-o-r-e-n-z-o  
#4 Gepost : zondag 1 juni 2014 10:03:35(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Hallo
Rustig vissen op tertre daar zit altijd nogal wat volk vrienden gaan er regelmatig en tis er altijd wat je kan er wel de 2 topstekken boeken op de muur en wc waren er vorig jaar toch aanwezig ik ben bij het terug keren van france maatje van mij gaan bezoeken.
Ik zou er nooit vissen het water staat me niet aan en ik heb ook nogal problemen met mensen die er meerval vangen en doodleuk gewoon op de kant werpen en laten creperen toe ik er vorig jaar was en de toer tevoet deed heb ik zeker 5 meer'val karkassen zien liggen.
Als je er wil boeken voor één van de 2 topstekken (de muur) moet je thierry contacteren € 410,00 Lac de tertre reserveren topstek
bij deze stellen we onze 2 topstekken ter beschikking voor het jaar 2014 reserveer spoedig voor meer info 0486725480 .
Maar denk dat het al redelijk zal volzitten wat die wilde verhalen betreft vorig jaar zijn er inderdaad hengels gestolen maarja wat wil je als je aan de inkom zit en 300meter verder een praatje gaat maken.
Wat grand rieu betreft ik zal volgende week eens een vriend bellen hij vist er veel in het putje van de winter en vangt goed zen vis hij komt vandaag terug uit france ik zal hem volgende week eens bellen hij zal het correct telfoonr wel hebben wat wil je weten over grang rieu.
MVG Lorenzo
thanks l-o-r-e-n-z-o is 1x bedankt voor deze nuttige post.
aircooled op 1-6-2014(UTC)
aircooled  
#5 Gepost : zondag 1 juni 2014 11:39:38(UTC)
aircooled


15 ponder

Lid sinds: 16-9-2012(UTC)
Berichten: 164

Bedankjes: 4 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Ga naar gequote bericht
Hallo
Rustig van op tertre daar zit altijd nogal wat volk vrienden gaan er regelmatig en tis er altijd wat je kan er wel de 2 topstekken boeken op de muur en wc waren er vorig jaar toch aanwezig ik ben bij het terug keren van france maatje van mij gaan bezoeken.
Ik zou er nooit vissen het water staat me niet aan en ik heb ook nogal problemen met mensen die er meerval vangen en doodleuk gewoon op de kant werpen en laten creperen toe ik er vorig jaar was en de toer tevoet deed heb ik zeker 5 meer'val karkassen zien liggen.
Als je er wil boeken voor één van de 2 topstekken (de muur) moet je thierry contacteren € 410,00 Lac de tertre reserveren topstek
bij deze stellen we onze 2 topstekken ter beschikking voor het jaar 2014 reserveer spoedig voor meer info 0486725480 .
Maar denk dat het al redelijk zal volzitten wat die wilde verhalen betreft vorig jaar zijn er inderdaad hengels gestolen maarja wat wil je als je aan de inkom zit en 300meter verder een praatje gaat maken.
Wat grand rieu betreft ik zal volgende week eens een vriend bellen hij vist er veel in het putje van de winter en vangt goed zen vis hij komt vandaag terug uit france ik zal hem volgende week eens bellen hij zal het correct telfoonr wel hebben wat wil je weten over grang rieu.
MVG Lorenzo


Bedankt we hebben beslist naar tertre te gaan omdat we dat water al kennen.
En door de vele kleine vis in grande rieu begrijp me niet verkeerd ik ben blij met elke vis maar een heel week vis van 4tot5 kg zie ik niet zitten
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.