logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
karpertje100  
#1 Gepost : zaterdag 31 mei 2014 15:09:06(UTC)
karpertje100

Nieuwe uitzetting

Hallo,

Heeft iemand ervaring met deze tent.
Ik wilhem graag aanschaffen.
of is een andere tent beter in die prijsklasseDus...
Het liefst zou ik een dichte tent willen,waarbij je overdag het voorste stuk eraf kan ritsen.

Graag jullie mening!!

Sponsor
rfrdaniel  
#2 Gepost : zondag 1 juni 2014 13:46:22(UTC)
rfrdaniel

15 ponder

Hoi karpertje,

Ik ben zelf ongeveer een half jaar in het bezit van deze plu en ben er heel erg tevreden over. Hij staat snel op, hij is ook erg makkelijk op te zetten en is lekker compact, maar toch heb je van binnen nog best wat ruimte. Ikweet niet waar je hem precies voor wikt gebruike , enkele nachten of juist sessies van een week?

Er zit bij de plu een inrits paneel die helemaal dicht is en een van muggengaas. Deze kun je beide tegelijk er aan vast ritsen. Iets wat ik ook erg prettig vind.
Wat ook erg fijn is, is dat er aan de achterkant 2 delen met muggengaas zit. Als het erg warm is, dan kun je het gewone tentdoek omhoog doen waardoor het lekker kan luchten en je toch geen last hebt van muggen.

Het enige wat een nadeel kan zijn is dat hij vrij laag is. Ik weet niet hoe lang je bent, maar dit zou eventueel een nadeel kunnen zijn.

Groet,
Daniel
ej de klerk  
#3 Gepost : zondag 1 juni 2014 15:50:43(UTC)
ej de klerk

25 ponder

Nederland

Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
Hallo Karpertje, ik heb de groundhog ook maar heb er eigenlijk alleen maar problemen mee gehad. De eerste lekte achterop bij de mozzypanels en ik heb toen kosteloos een nieuwe gekregen, die uiteindelijk ook bleek te lekken op dezelfde plekken als de eerste en het ijzerdraad waar de baleinen mee vastzitten in de nok brak waardoor de baleinen allemaal los zaten. Maar buiten alle pech die ik ermee heb gehad is het een prima ding. Ik ga nu echter voor de fox supa system.
Mvg Klerk.

Als je thuis blijft vang je zeker weten niks.
karpertje100  
#4 Gepost : zondag 1 juni 2014 19:12:24(UTC)
karpertje100

Nieuwe uitzetting

Ja bedankt allemaal!!
Het gaat hier over de vernieuwde versie van de groundhog en niet de oude.
Ik denk dat ik hem ga kopen, of is er nog een vergelijkbare tent in deze categorie?
Ik vis vaak korte nachtjes en dagsessies en ben 16 jaar en niet erg lang

Greetz martienBlij
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.