20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Goedemiddag,
na een geruime tijd met mijn voerboot gevist te hebben is mijn vismaat nu ook op zoek naar een voerbootje.
Ik zag een aantal maanden terug een nieuwe voerboot voorbij komen bij het nieuwtjes topic op de home pagina. natuurlijk kan ik er niks meer over vinden dus vraag ik t via deze weg.
Wie heeft nog enig idee welke voerboot er een tijd terug bij het laatste nieuws stond?
Wat me nog bij staat is dat het volgens mij een graupner bootje wast en de boot was volgens mij met een carbon look afgewerkt.
Hopelijk heeft iemand nog enig idee want zoals je merkt kom ik er niet meer uit.
Mvg
Michael
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Hey Whitey,
Nee dat was het niet. Er was een kleinere en een grotere variant van te krijgen. Die is overigens wel heel mooi!
Het leek een beetje op de baitcruiser xl volgens mij.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2009(UTC) Berichten: 45
|
De Nanotec GT2 misschien..
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Misschien de black pearl van bfp? Ik zie weliswaar niets staan over ren carbon look, maar voldoet verder wel aan je omschrijving...
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Andre Misschien de black pearl van bfp? Ik zie weliswaar niets staan over ren carbon look, maar voldoet verder wel aan je omschrijving... Dat zou hem heel goed kunnen zijn. Kan je hiervan nog het nieuwtje vinden?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Gewoon even intikken in de zoekbalk ;-)
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.