10 ponder Lid sinds: 30-7-2013(UTC) Berichten: 51
|
Ik wou op,een vijver met kroeskarpertjes en kruiskapertjes vissen met de vaste stok Maar heb ik dan per se topelastiek nodig
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
best wel hoor is ook beter voor de karper dat vangt de klappen een beetje op... |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-7-2013(UTC) Berichten: 51
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
heb zelf geen verstand van rek op vaste stok moet je maar eens navragen in de buurt bij andere vissers. ik weet wel dat het beter is voor de bek van de karper omdat het een bungeeeffect heeft. |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Je zou het kunnen vragen in een hengelsportzaak? Maar weet niet of die er wel verstand van hebben? |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik heb zelf elastiek 6 gaat prima |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Justus schreef:Ik wou op,een vijver met kroeskarpertjes en kruiskapertjes vissen met de vaste stok Maar heb ik dan per se topelastiek nodig elastiek inlaten zetten van 2.0 verdeeld over drie delen. succes! |
groet erik |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 2-2-2013(UTC) Berichten: 54
|
ligt eraan hoe groot zijn die karpers gemiddeld? klein maatje zes is goed groot dus boven 40 cm moet je grote nemen maar heeft ook met je hengel te maken,
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 2-2-2013(UTC) Berichten: 54
|
ligt eraan hoe groot zijn die karpers gemiddeld? klein maatje zes is goed groot dus boven 40 cm moet je grote nemen maar heeft ook met je hengel te maken,
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-3-2013(UTC) Berichten: 137 Locatie: Limburg Bedankjes: 87 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Je kan ook zonder topelastiek als het kleine karpertjes zijn maar als het grotere karper is dan is topelastiek toch wel aan te raden. |
Vissen is zoeken!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.