Nieuwe uitzetting Lid sinds: 29-4-2014(UTC) Berichten: 5 Locatie: Nunspeet Bedankjes: 4 keer
|
Hallo,
Ik ben luit van der ploeg, 21 jaar en woon in Nunspeet. Ik wil gaan beginnen met karper visser en ben dus druk bezig met informatie zoeken. Heb hier en daar op deze site heel wat topics gelezen over het karper vissen. Ik heb zelf nog helemaal geen materiaal voor het karper vissen dus bij deze Wat is een leuk setje om mee te beginnen.? Mijn budget ligt tussen de 600 en de 800 euro.
Mvg Luit
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF Luit! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom op CF!! b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
Jeroen84 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 29-4-2014(UTC) Berichten: 5 Locatie: Nunspeet Bedankjes: 4 keer
|
Dank u.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: LuitvdP Dank u. Uit Nunspeet?, is daar geen grote shimano dealer?, indien mijn info klopt, dan woon je gewoon aan de bron van een mooi begin! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
@whitey het is geen dealer maar heel toevallig loopt mijn stiefbroertje daar stage. Heb de catalogus van 2014 wel thuis en kan (als het goed is) een bestelling doen oor de inkoopprijs Het is dus nog afwachten of dat door gaat. Maar als het door gaat wat kan je mij aanraden qua hengels molens.
Mvg luit
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: LuitvdP @whitey het is geen dealer maar heel toevallig loopt mijn stiefbroertje daar stage. Heb de catalogus van 2014 wel thuis en kan (als het goed is) een bestelling doen oor de inkoopprijs Het is dus nog afwachten of dat door gaat. Maar als het door gaat wat kan je mij aanraden qua hengels molens.
Mvg luit http://www.carpfeeling.c...-welke-set-te-kopen.aspx |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Luit!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hoi Luit Welkom hier op CarpFeeling. Nunspeet ben ik opgegroeid Leuk! Helaas niet veel wateren in de buurt... :( Heel veel plezier hier op CarpFeeling en dat we maar veel van je mogen lezen. Gr. Erwin
|
Erwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Dankje Erwin👍
Helaas weinig water dicht in de buurt. Maar we kunnen altijd nog het eiland op en lekker in de polder gaan vissen.
Ik zal zeker proberen mij ervaringen op het forum te delen. Mijn eerste sessie moet nog komen. Zal daar wel Eem mooi berichtje van maken.
Jullie horen nog wel van mij
Mvg Luit
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
|
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En ik hoorde laatst dat de ZP groter wordt gemaakt en je daar mag vissen. Ook hier zitten volgens mij leuke vissen in.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Luit! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.