logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Flo  
#1 Gepost : zaterdag 10 mei 2014 10:01:39(UTC)
Flo

25 ponder

België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
De meeste kanalen bevatten wel een redelijk bestand aan karper.( Hier in België toch Knipoog )
Naargelang de aanwezige witvis zou ik het voeren aanpassen.
Is er geen of nauwlijks witvis kan je altijd wat partikels zoals mais of hennep bijvoeren, laat de karper wat langer over je stek slenteren.
Maar op zo'n waterwegen vis ik persoonlijk nog altijd het liefst met boilies. (bijgevoerd met wat partikels dan)
Qua hoeveelheid is dat iets wat je zelf moet uitzoeken, zorg gewoon dat je stek niet platgevoerd is de dag dat je er zelf op vist Knipoog
Kijk ook eens of er andere vissers in je buurt vissen. Ben je alleen dan kan je iets rijkelijker gooien. Heb je "concurrentie" dan zou ik voor compact en attractief gaan.
En 5x vissen om er 3 te vangen vind ik nog zo'n slecht resultaat niet hoor. Je zei dat je toen met boilies voerde? Ik zou in die lijn verderdoen en eventueel wat varieren. Wil je alles precies bijhouden dan kan je dit noteren en krijg je mss een duidelijker overzicht van wat er bij jou het beste werkt.
Hopelijk heb je hier wat aan Blij
thanks Flo is 1x bedankt voor deze nuttige post.
arietje op 10-5-2014(UTC)
Sponsor
arietje  
#2 Gepost : zaterdag 10 mei 2014 10:11:35(UTC)
arietje

5 ponder

Bedankjes: 1 keer
Eerst geschreven door: Flo Ga naar gequote bericht
De meeste kanalen bevatten wel een redelijk bestand aan karper.( Hier in België toch Knipoog )
Naargelang de aanwezige witvis zou ik het voeren aanpassen.
Is er geen of nauwlijks witvis kan je altijd wat partikels zoals mais of hennep bijvoeren, laat de karper wat langer over je stek slenteren.
Maar op zo'n waterwegen vis ik persoonlijk nog altijd het liefst met boilies. (bijgevoerd met wat partikels dan)
Qua hoeveelheid is dat iets wat je zelf moet uitzoeken, zorg gewoon dat je stek niet platgevoerd is de dag dat je er zelf op vist Knipoog
Kijk ook eens of er andere vissers in je buurt vissen. Ben je alleen dan kan je iets rijkelijker gooien. Heb je "concurrentie" dan zou ik voor compact en attractief gaan.
En 5x vissen om er 3 te vangen vind ik nog zo'n slecht resultaat niet hoor. Je zei dat je toen met boilies voerde? Ik zou in die lijn verderdoen en eventueel wat varieren. Wil je alles precies bijhouden dan kan je dit noteren en krijg je mss een duidelijker overzicht van wat er bij jou het beste werkt.
Hopelijk heb je hier wat aan Blij

bedankt ik zou hier wat aan kunnen hebben ..vooral het gene gaan noteren ..

mvg arietje

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.