25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Word al weer lekker gevangen zie ik, ga zo door! Ik moest vannacht 3 keer men bed uit. Helaas zwom eentje ervan zich vast waardoor de onderlijn brak. Waarschijnlijk een fiets geweest. Hier waren de vissen, Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Mooie vis Jordy Hoe zwaar was die? |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
|
16 pond jeroen.
Mvg; Jordy Paauw |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Prachtige vangst Jelle, proficiat!! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Mooie vissen weer |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
@aircooled: hele mooie vissen, doch ik geloof niet dat jij 21,93 kg weegt op de voorlaatste foto. b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
jawel hoor das mijn gewicht plus vis lol.
|
|
|
|
|
Die spiegel haalt de 21 makkelijk. Heerlijke vangsten!
Mvg; Jordy Paauw
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jordy Paauw Die spiegel haalt de 21 makkelijk. Heerlijke vangsten!
Mvg; Jordy Paauw
20.6 zonder weeg zak!!!! maakt niet uit eindelijk nog eens een 20 plusser na 3jaar proberen
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Afgelopen nacht een sessie gedaan met als resultaat de eerste vis van dit jaar. Eindelijk van de 0 af |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Zo de eerste is binnen dit jaar. griend heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Griend en Jeroen84: allebei heel mooie vissen! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Eindelijk de eerste Karper dit jaar.En gelijk een beste.... ej de klerk heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
@Griend. Mooie vis maat zijn we allebei eindelijk van de nul af..... |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Gisteren deze spiegel van 10kg mogen verwelkomen op mijn mat!! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Eerst geschreven door: ej de klerk @Griend. Mooie vis maat zijn we allebei eindelijk van de nul af..... Die van jou is ook een mooie om het seizoen mee te starten. Maar zeg dat wel gelukkig van die 0 af. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Mooie spiegel! Nico Dikke Schub! Ej |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
zo de planning was van vrijdag tot zondag te gaan zitten. vanmorgen ging om 5:15 mijn middelste hengel af en het was gelukkig droog Ik mocht een (bijna) rijenkarper verwelkomen in mijn mat. Na de standaard handelingen kon hij weer terug. Hengels weer beaasd met Boedha Cellulaire en terug uitgevaren op de plek. Om 10 uur melde zich de volgende ook op de middelste hengel Weer een mooie spiegeltje alleen nu was het vrouwtje even weg dus moest ik zelf de foto maken. weer uitgevaren en om 14:50 ging de linker hengel af hier mocht ik een mooi schubje verwelkomen. Naar weer gescholen te hebben door de regen had ik er genoeg van Ik heb leuk gevangen en had genoeg van om steeds de honden n de tent te laten. dus we gingen opruimen. Dimitrie Van der Veer belde mij toen we net begonnen waren met opruimen Ging onder het gesprek weer de linker hengel af Nu aangeslagen en over gedragen aan het vrouwtje Nu is het jouw beurt. Na een behoorlijk gevecht kon de karper geland worden Ik tilde het net op en wist het al Ja ja het vrouwtje heeft de zwaarste gevangen 12,6kg Zeer trots op mijn vrouwtje |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
@Ron en vrouwtje: met recht en reden dat je trots bent op uw vrouwtje b , maar dat mag je ook op jezelf zijn hoor met dergelijke prachtige gekleurde bakken. b |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.