15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
mike.l heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
dat is inderdaad een prettig begin van de dag. Hier word ik wakker met de wekker en daarna in de vroegte naar de waterkant morgen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Mooie sfeerfoto Mike, zo met die nevel erbij.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
geweldig zo wil je elke dag toch wel wakker worden? Maar dan wel met vissen vangen tussendoor natuurlijk |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
zo word ik ook vaak wakker bij het nachtvissen |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb dr hier ook zo 1 |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zo heb ik er ook nog eentje steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
niet het beste om te vangen maar wel om te zien |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
nog meer schitterende platen????
misschien wel een idee voor CF dat ze een topic maken fotografie. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
mooie sfeerfoto's! altijd een lekker gevoel om zo wakker te worden, het liefst onder de hemel op je stretcher zonder tent/oval enz mobiel vissen
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
Super foto's |
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.