Nieuwe uitzetting Lid sinds: 22-7-2010(UTC) Berichten: 9
|
hoi net even geboekt om samen met mijn vrouw een weekje coelacante stek 13 niet de beste stek maar ja heeft iemand nog tips voor ons Bewerkt door de gebruiker zondag 15 augustus 2010 16:00:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
nou ik ben er geweest van 29 mei tot 5 juni ook op stek 13 wij hadden toen de meeste actie van heel het water me maat viste tegen de takken aan en ik viste aan de rechtse kant naar de marker. had binnen 2 uur me eerste vis een 33 pond spiegel dus wij dachten leuk begin in de ochtend ving ik een 12 pond schubje om een lang verhaal kort te maken me maat had er 3 van de 5 runs allemaal van het caliber 12 a 15 pond er zitten grote karpers op maar niet wat ze zeggen hangt ook een foto in de kantine met een man die in 45 min 3 20 kg vissen ving al die vissen liggen op 1 onthaakmat met ruimte over( ja ja) verder is het wel zeer netjes en proper kijk eens voor meer info op www.karper-wereld.nlo ja gebruik geen partikels op bioliekruim stikt er van de brasem |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 22-7-2010(UTC) Berichten: 9
|
hoi bedankt voor de tip we gaan het proberen heb je nog tips of iemand over aas of voeren???? Bewerkt door de gebruiker zondag 15 augustus 2010 15:59:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Ik had met drie vrienden geboekt via fishermanholidays.com maar hebben geannuleerd omdat ze vertelden dat er afgelopen winter zeer veel karpersterte geweest is. Er is nieuwe vis uitgezet maar dan tussen de 10 en 15 pond.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 7
|
Stek 13 links op de struiken hadden wij 2 hengels met tijgernoten, hier kwamen in 5 dgn tijd 7 schubjes weg tot 18pond. 2 hengels lagen ook rechts strak tegen het riet net voor het restaurant langs met visbolies, hier kwamen 5 karpers weg, 2 spiegels 26 en 28 pond, 1 schub 32 pond en 2 mini schubjes van nog geen 10 pond. 2 steuren kwamen rechtvooruit op n meter of 40 vandaan.
heb in die 5 dgn wel gezien dat er een 46 een 48 en een 51 pond spiegel gevangen zijn. maar die kwamen wel van de daarzo bekende hotspots vandaan,Vanaf stek 13 gezien zijn ze gevangen op het riet aan de andere kant van het meer.
Hoop dat je wat hebt aan deze info. Gr
|
Seriousely Easy Going... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.