5 ponder Lid sinds: 23-10-2013(UTC) Berichten: 32 Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hallo, ik had laatst een katapultje van €2,50 gekocht maar elastiek is al kapot Nu wil ik graag een nieuwe kopen maar ik weet niet welke eigenlijk goed is. Wat stellen jullie voor? Ik vis trouwens meestal op vijvers en groot openbaar water voor als dat verschil zou maken Alvast bedankt
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
pak een werppijp beter en veiliger als Oom agent langskomt |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-10-2013(UTC) Berichten: 32 Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum pak een werppijp beter en veiliger als Oom agent langskomt Maar ook als ik particles wil voeren? want heb laatst een spod gekocht maar dit werkt niet echt goed als ik wil sectorvoeren gelijk hier word gezecht. of toch alleen met boilie's voeren en de particles weglaten? http://www.carpfeeling.c...Tricks/1703/Sectorvoeren
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
koop er een van fox de power guard zijn goede veilig en van goede kwaliteit. stop hem gewoon goed weg in verband met de politie . anders kun je ook een boillie buis kopen en een voerschep .
|
tomvliet1998 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Bedankt!! heb gekeken op internet en deze is echt wel goed. En zal hem zeker verstoppen voor de agenten
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.