25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Soms gaat alles vanzelf... Op een water waar ik al een lange tijd gewoon niks heb gevangen nu gewoon ineens 7 karpers eruit halen. Prachtig! David v. Z heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
|
David v. Z heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: David v. Z Effenaf prachtige vissen David! b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Vannacht mijn vierde vis van het jaar gevangen. Nu al meer dan heel vorig jaar... |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Top Ronald! Dat het maar zo door mag gaan!
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Dat zijn hele mooie spiegels David. Top man. Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 mei 2014 07:18:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Say hello to my little friend |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Eerst geschreven door: Jordy Paauw Top Ronald! Dat het maar zo door mag gaan!
Mvg; Jordy Paauw Dat hoop ik zeker ja! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Prachtvissen David! Gefeliciteerd met je topsessie! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Mooie vissen david |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
2de nacht op thuiswater was ook blank, blijven gaan zou ik zeggen. Misschien vanavond nachtje op kanaal doen.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Afgelopen maandag ving ik ook nog twee mooie karpers! |
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Gewoon een paar van de 24 vissen die ik samen met mijn zoon afgelopen (heel leerzame!)week heb gevangen. Wie hebben geen idee wie nu welke gevangen heeft omdat we alles met drie hengels gedaan hebben waarbij we gewoon door elkaar het aas eraan deden, de scherpte van de haak controleerde, ingooide en bij een beet pakte degene op die aan de beurt was de hengel op. Niks geen gedoe met Rods, Reels, PB, PR. Maar gewoon vissen, genieten en tellen maar :-). Allemaal gevangen met aas aan de hair op de visstek. leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: leen Gewoon een paar van de 24 vissen die ik samen met mijn zoon afgelopen (heel leerzame!)week heb gevangen. Wie hebben geen idee wie nu welke gevangen heeft omdat we alles met drie hengels gedaan hebben waarbij we gewoon door elkaar het aas eraan deden, de scherpte van de haak controleerde, ingooide en bij een beet pakte degene op die aan de beurt was de hengel op. Niks geen gedoe met Rods, Reels, PB, PR. Maar gewoon vissen, genieten en tellen maar :-). Allemaal gevangen met aas aan de hair op de visstek. Mooie taakverdeling, mooie vissen, en zoals ik lees en zie......vooral genoten. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.