logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
stefaan7373  
#1 Gepost : vrijdag 14 februari 2014 20:26:34(UTC)
stefaan7373

5 ponder

België

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
zijn er mensen die meer weten over de teloorgang van yarissport ik heb er namelijk een skarp s60 in herstelling staan
mvg stefaan
Sponsor
Ron van Houtum  
#2 Gepost : vrijdag 14 februari 2014 22:08:34(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
DavidT  
#3 Gepost : zaterdag 15 februari 2014 13:26:39(UTC)
DavidT

40 ponder

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
De curator trekt eerst zelf het laatste beetje uit de zaak en daarna wordt de boedel verkocht. Zijn kosten gaan voor de schulden van de schuldeisers.

Binnenkort meer op DaanAuctions..... waarschijnlijk, zoals dat de laatste tijd gaat met hengelsportartikelen van failliete hengelsportzaken.
Say hello to my little friend
stefaan7373  
#4 Gepost : zondag 16 februari 2014 07:10:10(UTC)
stefaan7373

5 ponder

België

Denk dat ik die voerboot niet meer terug zie ,ik had die binnen gedaan bij een viswinkel bij mij in de buurt
En die werd opgestuurd naar yarissport voor herstelling ik vind dat die viswinkel verantwoordelijk
Is maar die doet alsof zen neus bloed een geval van overmacht zeggen ze wat een klote service !!!
Maxweasel  
#5 Gepost : zondag 16 februari 2014 08:56:25(UTC)
Maxweasel

20 ponder

Bedankjes: 9 keer
Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
Curoator proberen uitvissen en contacteren. Producten van klanten die bij een faling nog bij de winkel in kwestie staan mogen niet gebruikt worden om kosten te dekken voor andere schuldeisers.
Het kan wel even duren, maar je zal die boot terugkrijgen, echter wel wssl in de staat waarin ze zich bevindt...
DavidT  
#6 Gepost : zondag 16 februari 2014 11:27:15(UTC)
DavidT

40 ponder

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
mr. R. van der Pas is de curator
Say hello to my little friend
freaky  
#7 Gepost : zondag 16 februari 2014 12:41:30(UTC)
freaky

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
is yaris niet een onderdeel van wat "vroeger" Ultimate was, geen idee meer onder welke naam ze nu op de markt zitten, trend of yaris

en Ultimate is al aantal keer failliet gegaan, dus blijkbaar leren ze er niks van
leer om te vangen, vang om te leren
Raymon Reterink  
#8 Gepost : zondag 16 februari 2014 21:52:02(UTC)
Raymon Reterink

20 ponder

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Ultimate was een heel andere partij, dus om je antwoord op je vraag te geven nee.
Overigens zijn de BVA acties omtrent Ultimate materiaal niet altijd vanuit faillissement gekomen. Want Ultimate verkocht ook gewoon partij handel via BVA.

Maar ze zijn we opgehouden inmiddels (dat was overigens geen failliet)

De merken Rozenmeier en PB zaten onder de Ultimate vlag maar zitten momenteel onder Dutch Tackle Compagny (DTC)

Bewerkt door de gebruiker zondag 16 februari 2014 21:53:10(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

timvanzanten  
#9 Gepost : maandag 17 februari 2014 07:56:26(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
De curator zal de schuld zoveel mogelijk proberen te financieren uit de verkoop van de inboedel. De topicstarter kan zijn boot wel terugkrijgen maar moet kunnen bewijzen dat de boot van hem is. Ik hoop dat hij het bonnetje/orderbevestiging van de gevraagde service nog heeft want anders zal hij weinig meer terugkrijgen.

Eerst geschreven door: DavidT Ga naar gequote bericht
De curator trekt eerst zelf het laatste beetje uit de zaak en daarna wordt de boedel verkocht. Zijn kosten gaan voor de schulden van de schuldeisers.

Binnenkort meer op DaanAuctions..... waarschijnlijk, zoals dat de laatste tijd gaat met hengelsportartikelen van failliete hengelsportzaken.

Bewerkt door de gebruiker maandag 17 februari 2014 07:57:44(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

leen  
#10 Gepost : maandag 17 februari 2014 09:08:08(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Eerst geschreven door: timvanzanten Ga naar gequote bericht
De curator zal de schuld zoveel mogelijk proberen te financieren uit de verkoop van de inboedel. De topicstarter kan zijn boot wel terugkrijgen maar moet kunnen bewijzen dat de boot van hem is. Ik hoop dat hij het bonnetje/orderbevestiging van de gevraagde service nog heeft want anders zal hij weinig meer terugkrijgen.

Maar waar blijft de rol van de winkelier waar de boot in goed vertrouwen is ondergebracht. Of mogen we die gerust in de categorie "domme dozen schuiver" plaatsen?
Frank Avezaat  
#11 Gepost : maandag 17 februari 2014 14:19:21(UTC)
Frank Avezaat

CarpFeeling Crew

Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Op deze link kun je contact opnemen met de curator:
http://www.faillissement...029/yaris-sports-bv.aspx
Ener  
#12 Gepost : maandag 17 februari 2014 16:13:43(UTC)
Ener

10 ponder

Nederland

Bedankjes: 13 keer
Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
Volgens mij heb je alleen maar met de winkelier te maken. Laat hem het maar oplossen.
Kijk eens op mijn youtube kanaal.
https://www.youtube.com/...UCLdhSa2ODeG1kEJ1wHNMlaw
thanks Ener is 1x bedankt voor deze nuttige post.
leen op 17-2-2014(UTC)
stefaan7373  
#13 Gepost : maandag 17 februari 2014 19:42:31(UTC)
stefaan7373

5 ponder

België

Ja ik vind ook dat de winkelier verantwoordelijk en volgens de wet is hij dat ook, heb er al inlichtingen over genomen
deze week ga ik nogmaals met die winkelier gaan praten maar heb het wel gehad met die kerel!! ik laat nog iets weten
Bedankt voor jullie reacties grtjs
Maxweasel  
#14 Gepost : maandag 17 februari 2014 19:44:54(UTC)
Maxweasel

20 ponder

Bedankjes: 9 keer
Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
Eerst geschreven door: leen Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: timvanzanten Ga naar gequote bericht

Maar waar blijft de rol van de winkelier waar de boot in goed vertrouwen is ondergebracht. Of mogen we die gerust in de categorie "domme dozen schuiver" plaatsen?

Ik ben niet op de hoogte van de juiste regelingen in Nederland hierover. Bij ons (BelgiëKnipoog beroept een winkelier zich in zulk een geval meestal op overmacht en schuift inderdaad alle verantwoordelijkheid van zich af. Maar mits een goede verstandhouding met je winkelier mag het geen probleem zijn om de juiste service-aanvraag en eventueel kopij van aankoopfactuur op de vragen om zo via de curator aan te tonen dat het jouw boot is die daar ligt. En dat die boot dus geen eigendom is van Yaris en dus bijgevolg ook niet kan gebruikt worden om de financiele put te dichten.
Let wel op, meestal is de termijn waarop je die claim kan indienen beperkt. Maar sowieso, don't panic en contacteer de curator. Blij

Frank  
#15 Gepost : dinsdag 29 april 2014 18:03:37(UTC)
Frank

20 ponder

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Eerst geschreven door: stefaan7373 Ga naar gequote bericht
Ja ik vind ook dat de winkelier verantwoordelijk en volgens de wet is hij dat ook, heb er al inlichtingen over genomen
deze week ga ik nogmaals met die winkelier gaan praten maar heb het wel gehad met die kerel!! ik laat nog iets weten
Bedankt voor jullie reacties grtjs

Aangezien Stefaan het hier nalaat verder te reageren zal ik het even doen, Stefaan heb ik zijn boot terug bezorgt na hemel en aarde te hebben verzet om hem terug te krijgen. Maar ja het goede nieuws wordt hier nooit gemeld.

Bedankt Stefaan, ik hou het in mijn gedachten!
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

thanks Frank is 1x bedankt voor deze nuttige post.
ABSje op 29-4-2014(UTC)
ABSje  
#16 Gepost : dinsdag 29 april 2014 21:55:24(UTC)
ABSje

15 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Thanks voor opheldering Frank
thanks ABSje is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Frank op 29-4-2014(UTC)
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.