5 ponder Lid sinds: 11-1-2014(UTC) Berichten: 20 Locatie: ichtegem Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
zijn er mensen die meer weten over de teloorgang van yarissport ik heb er namelijk een skarp s60 in herstelling staan mvg stefaan
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
De curator trekt eerst zelf het laatste beetje uit de zaak en daarna wordt de boedel verkocht. Zijn kosten gaan voor de schulden van de schuldeisers.
Binnenkort meer op DaanAuctions..... waarschijnlijk, zoals dat de laatste tijd gaat met hengelsportartikelen van failliete hengelsportzaken. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 11-1-2014(UTC) Berichten: 20 Locatie: ichtegem Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Denk dat ik die voerboot niet meer terug zie ,ik had die binnen gedaan bij een viswinkel bij mij in de buurt En die werd opgestuurd naar yarissport voor herstelling ik vind dat die viswinkel verantwoordelijk Is maar die doet alsof zen neus bloed een geval van overmacht zeggen ze wat een klote service !!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Curoator proberen uitvissen en contacteren. Producten van klanten die bij een faling nog bij de winkel in kwestie staan mogen niet gebruikt worden om kosten te dekken voor andere schuldeisers. Het kan wel even duren, maar je zal die boot terugkrijgen, echter wel wssl in de staat waarin ze zich bevindt...
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
mr. R. van der Pas is de curator |
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
is yaris niet een onderdeel van wat "vroeger" Ultimate was, geen idee meer onder welke naam ze nu op de markt zitten, trend of yaris
en Ultimate is al aantal keer failliet gegaan, dus blijkbaar leren ze er niks van |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ultimate was een heel andere partij, dus om je antwoord op je vraag te geven nee. Overigens zijn de BVA acties omtrent Ultimate materiaal niet altijd vanuit faillissement gekomen. Want Ultimate verkocht ook gewoon partij handel via BVA. Maar ze zijn we opgehouden inmiddels (dat was overigens geen failliet) De merken Rozenmeier en PB zaten onder de Ultimate vlag maar zitten momenteel onder Dutch Tackle Compagny (DTC) Bewerkt door de gebruiker zondag 16 februari 2014 21:53:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
De curator zal de schuld zoveel mogelijk proberen te financieren uit de verkoop van de inboedel. De topicstarter kan zijn boot wel terugkrijgen maar moet kunnen bewijzen dat de boot van hem is. Ik hoop dat hij het bonnetje/orderbevestiging van de gevraagde service nog heeft want anders zal hij weinig meer terugkrijgen. Eerst geschreven door: DavidT De curator trekt eerst zelf het laatste beetje uit de zaak en daarna wordt de boedel verkocht. Zijn kosten gaan voor de schulden van de schuldeisers.
Binnenkort meer op DaanAuctions..... waarschijnlijk, zoals dat de laatste tijd gaat met hengelsportartikelen van failliete hengelsportzaken. Bewerkt door de gebruiker maandag 17 februari 2014 07:57:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: timvanzanten De curator zal de schuld zoveel mogelijk proberen te financieren uit de verkoop van de inboedel. De topicstarter kan zijn boot wel terugkrijgen maar moet kunnen bewijzen dat de boot van hem is. Ik hoop dat hij het bonnetje/orderbevestiging van de gevraagde service nog heeft want anders zal hij weinig meer terugkrijgen. Eerst geschreven door: DavidT De curator trekt eerst zelf het laatste beetje uit de zaak en daarna wordt de boedel verkocht. Zijn kosten gaan voor de schulden van de schuldeisers.
Binnenkort meer op DaanAuctions..... waarschijnlijk, zoals dat de laatste tijd gaat met hengelsportartikelen van failliete hengelsportzaken. Maar waar blijft de rol van de winkelier waar de boot in goed vertrouwen is ondergebracht. Of mogen we die gerust in de categorie "domme dozen schuiver" plaatsen?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-1-2014(UTC) Berichten: 97 Locatie: Hoeksche Waard Bedankjes: 13 keer Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
|
Volgens mij heb je alleen maar met de winkelier te maken. Laat hem het maar oplossen. |
|
Ener is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Ja ik vind ook dat de winkelier verantwoordelijk en volgens de wet is hij dat ook, heb er al inlichtingen over genomen deze week ga ik nogmaals met die winkelier gaan praten maar heb het wel gehad met die kerel!! ik laat nog iets weten Bedankt voor jullie reacties grtjs
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Eerst geschreven door: leen Eerst geschreven door: timvanzanten De curator zal de schuld zoveel mogelijk proberen te financieren uit de verkoop van de inboedel. De topicstarter kan zijn boot wel terugkrijgen maar moet kunnen bewijzen dat de boot van hem is. Ik hoop dat hij het bonnetje/orderbevestiging van de gevraagde service nog heeft want anders zal hij weinig meer terugkrijgen. Eerst geschreven door: DavidT De curator trekt eerst zelf het laatste beetje uit de zaak en daarna wordt de boedel verkocht. Zijn kosten gaan voor de schulden van de schuldeisers.
Binnenkort meer op DaanAuctions..... waarschijnlijk, zoals dat de laatste tijd gaat met hengelsportartikelen van failliete hengelsportzaken. Maar waar blijft de rol van de winkelier waar de boot in goed vertrouwen is ondergebracht. Of mogen we die gerust in de categorie "domme dozen schuiver" plaatsen? Ik ben niet op de hoogte van de juiste regelingen in Nederland hierover. Bij ons (België beroept een winkelier zich in zulk een geval meestal op overmacht en schuift inderdaad alle verantwoordelijkheid van zich af. Maar mits een goede verstandhouding met je winkelier mag het geen probleem zijn om de juiste service-aanvraag en eventueel kopij van aankoopfactuur op de vragen om zo via de curator aan te tonen dat het jouw boot is die daar ligt. En dat die boot dus geen eigendom is van Yaris en dus bijgevolg ook niet kan gebruikt worden om de financiele put te dichten. Let wel op, meestal is de termijn waarop je die claim kan indienen beperkt. Maar sowieso, don't panic en contacteer de curator.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Eerst geschreven door: stefaan7373 Ja ik vind ook dat de winkelier verantwoordelijk en volgens de wet is hij dat ook, heb er al inlichtingen over genomen deze week ga ik nogmaals met die winkelier gaan praten maar heb het wel gehad met die kerel!! ik laat nog iets weten Bedankt voor jullie reacties grtjs Aangezien Stefaan het hier nalaat verder te reageren zal ik het even doen, Stefaan heb ik zijn boot terug bezorgt na hemel en aarde te hebben verzet om hem terug te krijgen. Maar ja het goede nieuws wordt hier nooit gemeld. Bedankt Stefaan, ik hou het in mijn gedachten! |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
Frank is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Thanks voor opheldering Frank
|
ABSje is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.