logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Lorenzo Van Hoof  
#1 Gepost : dinsdag 8 april 2014 18:01:47(UTC)
Lorenzo Van Hoof

Nieuwe uitzetting

België

Hallo karpervissers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi en niet te moeilijk karperwater waar ik eerst goed wil leren vissen om zo moeilijker te gaan vissen en nu na eventjes rond te horen zou het witven in Beerse een goed leerwater zijn, maar nu is mijn vraag aan jullie wat zijn jullie ervaringen op dit water?
Ik hoor het graag en bedank jullie al bij voorbaat!

Groetjes Lorenzo Van Hoof
Sponsor
correke  
#2 Gepost : vrijdag 11 april 2014 08:18:09(UTC)
correke

Nieuwe uitzetting

ik heb er een paar jaar geleden geregeld gevist. Het was destijds inderdaat een redelijk makkelijk water met een (te)groot bestand aan vis.
er zwemmen daar ook erg mooie koi`s rond. bijna alle vissen kwamen uit de wedstijd put (vierkante bak) die naast de witven ligt. daar word op brasem gevist en de karpers die er tussen gezet zijn telde als extra punten ofzo iets.
wij zijn er destijds gestopt met vissen omdat men er toen niet meer mocht nachtvissen door flinke overlast van de plaatselijke jeugd. Maar moet eerlijk zijn ik weet niet hoe de situatie er nu is.
billy703  
#3 Gepost : maandag 14 april 2014 19:53:16(UTC)
billy703

5 ponder

Man
België

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
hey ik vis nu toch al een paar jaar op.het witven leuk water om te gaan als je vis wilt vangen nachtvissen is terug toegestaan als je vragen hebt laat maar weten
karpers in 2014 12stuks
Lorenzo Van Hoof  
#4 Gepost : woensdag 23 april 2014 20:28:02(UTC)
Lorenzo Van Hoof

Nieuwe uitzetting

België

Eerst geschreven door: billy703 Ga naar gequote bericht
hey ik vis nu toch al een paar jaar op.het witven leuk water om te gaan als je vis wilt vangen nachtvissen is terug toegestaan als je vragen hebt laat maar weten

Ik ben er vandaag eens langs gefietst en ik vond het direct een leuk water maar ik weet dat ik er een vergunning moet hebben maar waar kan ik deze halen of kan je er ook dagvergunningen krijgen?
Je bent al heel erg bedankt voor je antwoord!Like
Lorenzo Van Hoof  
#5 Gepost : woensdag 23 april 2014 20:30:41(UTC)
Lorenzo Van Hoof

Nieuwe uitzetting

België

Eerst geschreven door: correke Ga naar gequote bericht
ik heb er een paar jaar geleden geregeld gevist. Het was destijds inderdaat een redelijk makkelijk water met een (te)groot bestand aan vis.
er zwemmen daar ook erg mooie koi`s rond. bijna alle vissen kwamen uit de wedstijd put (vierkante bak) die naast de witven ligt. daar word op brasem gevist en de karpers die er tussen gezet zijn telde als extra punten ofzo iets.
wij zijn er destijds gestopt met vissen omdat men er toen niet meer mocht nachtvissen door flinke overlast van de plaatselijke jeugd. Maar moet eerlijk zijn ik weet niet hoe de situatie er nu is.

Ok bedankt voor je informatie over het bestand dit helpt ook altijd! Like
suikie  
#6 Gepost : donderdag 24 april 2014 20:28:38(UTC)
suikie

5 ponder

Man
België

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
op de vbk site vin je info ivm vergunning enz grtz tim
Lorenzo Van Hoof  
#7 Gepost : donderdag 24 april 2014 21:16:40(UTC)
Lorenzo Van Hoof

Nieuwe uitzetting

België

Eerst geschreven door: suikie Ga naar gequote bericht
op de vbk site vin je info ivm vergunning enz grtz tim

Ik kan hier niets van vinden over de vergunningen van 'het witven' enkel over 'het spiegelven' en 'de boerenkreek'.
Het witven is een water dat bij een vissersclub hoort en heb van een vriend vernomen dat ik het in het clublokaal moest gaan afhalen maar hij was er niet 100% zeker van.
Maar toch bedankt dat je wil helpen dat vind ik leuk! Like

Groeten Lorenzo
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (4)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.