CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Rigs
»
Knoop maken in gecoat onderlijn materiaal
10 ponder Lid sinds: 12-3-2014(UTC) Berichten: 62 Locatie: Houten Bedankjes: 8 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hallo ik vis vaak met gecoat onderlijn materiaal maar als ik een knoop maak bij de wartel breekt het als je hard trekt daarom strip ik een klein stukje er vanaf en maak er dan een knoop in. Dat lukt wel maar bijna iedereen maakt gewoon een knoop met de coating erop dus dat vind ik raar. Kan jullie mij helpen ik gebruik het gecoate onderlijn materiaal van jrc de cocoon gravel en sand. |
Pr spiegel: 36 pond Pr schub: 24 pond
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik weet niet welke knoop je gebruikt, maar de halve bloedknoop, palomar en 8-knoop blijven altijd goed zitten bij mijn (gecoate) onderlijnen. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-3-2014(UTC) Berichten: 62 Locatie: Houten Bedankjes: 8 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik gebruik de halve bloemknoop ook (bijna altijd behalve bij de haak) zou het mischien aan de coating liggen mischien is het wel te slap.
Groetjes calvin |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Ik maak altijd een dubbele loopknoop. Hier haal ik dan de wartel doorheen en trek hem dan stevig aan. Laat echt niet meer los. |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
|
Oke ga ik eens uitproberen dank je wel
Groetjes calvin |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
ligt eraan wat je gebruikt, gebruik je soepel of stijf gecoat onderlijn materiaal?? het probleem wat jij hebt/had, had ik ook maar met stijf gecoat onderlijn materiaal, dus ben ik overgestapt naar soepel en daarmee het probleem opgelost ik gebruik nu PB Products Jelly Wire zeer fijn materiaal!! ik leg er elke knoop in met soepel gecoat onderlijn materiaal dus eventueel een aanrader. en niet vergeten om het nat te maken bij het aantrekken van de knoop!! Mvg Aaron |
|
Carpaco97 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Ooh dat kan het zijn want ik vergeet mijn knoop altijd nat te maken en ik gebruik ook soepel materiaal. |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Rigs
»
Knoop maken in gecoat onderlijn materiaal
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.