55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
wie weet waar ik nog de korda leadcore kan kopen? vond dit echt de beste en de fijnste om mee te werken! het gaat om de 20 meter klossen
wie o wie kan me hierbij helpen? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
loedel,
flink bellen want leadcore van korda is niet meer leverbaar. misschien heeft iemand nog wel een rolletje liggen.
|
|
|
|
|
|
dat is dus indd het probleem was echt de fijnste man damn..... heb je anders geen alternatief die net zo makkelijk is als die van korda?? en daarmee bedoel ik niet die van jrc haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik. Gebruik altijd de camou versie van fox. Ben hier erg tevrede mee
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik vind die van Aquaborne super. Een soepelere leadcore vind je niet. Nadeel: hij is er maar in 1 kleur. |
Linkloos |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ik gebruik die van pb..deze is lekker soepel. Voorheen de kant en klare van fox, maar deze zijn zo stug dat ik ze maar weggedaan heb...
|
|
|
|
|
heeft iemand toevallig nog de leadcore van korda in zijn koffer zitten? |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Linkloos |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
|
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.