20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Volgens mij reageert esoxhunter niet, al 4 dagen... Iritand zeg ik wil ook mn foto plaatsen vind het nou wel lang duren. Niet dat ik zeker weet dat ik em goed heb, maar zo duurt het alleen maar langer. Moet je ook niet meedoen vindt ik!
Mvg
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
is ook irritant zal wel zijn topic volgen niet hebben aangeklikt |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-7-2010(UTC) Berichten: 50 Locatie: Drachten
|
Wel grappig hoe sommige mensen echt gigantisch hoog schatten. De vis was 11kg, dus Snowmanfisher zat er dicht bij.
Beetje druk gehad afgelopen dagen, er moet ook gewerkt worden...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Klasse snowman! Ben benieuwd naar jouw vis! Wil je voor jouw vis in een nieuw topic plaatsen? Bewerkt door de gebruiker zondag 15 augustus 2010 16:03:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
snowmanfisher schreef:Volgens mij reageert esoxhunter niet, al 4 dagen... Iritand zeg ik wil ook mn foto plaatsen
Mvg wist jij al dat je hem goed had dan?:-" |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.