5 ponder Lid sinds: 23-3-2014(UTC) Berichten: 21 Locatie: Landsmeer Bedankjes: 7 keer
|
Hoi all, Ik ben mijn twee passies gaan combineren (filmen/vissen) en heb dus besloten met een groep vrienden om onze vis sessies op film vast gaan te leggen. " Aan de waterkant " is onze titel van onze dagboek. Hier wordt alles ook vast gelegd dus ook vangsten van bijvangst, maar natuurlijk willen wij het liefst een karper op film hebben. Hier dan de eerste aflevering [ Aan de waterkant aflevering 1 Veel kijkplezier. Groeten, Jay |
Youtube kanaal: GoneFisingNL
Groot of klein, karper is altijd welkom!
Catch your dream! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
Leer van je fouten, geniet van je succes |
davey knol is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-3-2014(UTC) Berichten: 21 Locatie: Landsmeer Bedankjes: 7 keer
|
Thanks Davey! |
Catch your dream! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Inderdaad, voortreffelijk, en totaal geen zenuwen me dunkt! smaakt naar meer! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Bedankt Whitey :-) Het was even wennen om tijdens het vissen ook te gaan filmen haha. Maar het beviel me en er gaat zeker meer komen |
Catch your dream! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: jay haryanto Bedankt Whitey :-) Het was even wennen om tijdens het vissen ook te gaan filmen haha. Maar het beviel me en er gaat zeker meer komen Das goed om te horen, de kwaliteit is ook top, enkel de muziek........daar snap ik geen bal van, ik hoor liever live geluiden, of iets dat ik begrijp. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
haha keuze van muziek blijft een moeilijke keuze als je bezig bent met monteren . De een houdt van hardstyl de andere weer wat van een andere genre hehe. Probeer wel steeds af te wisselen qua genre van muziek hehe. Met live geluiden zal ik gaan experimenteren in de volgende afleveren mits er geen harde wind is Groetjess |
Catch your dream! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik ben inderdaad ook niet zo'n voorstander van muziek in de filmpjes. Mocht je een beetje handig zijn met computers zijn er vast wel programmatjes te vinden waarmee je een intro tune kan maken, die je bij ieder filmpje weer gebruikt... zie dit voorbeeld: Deze gastjes maken echt wel coole filmpjes... zie het niet als kritiek maar als tips, en blijf vooral posten! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
|
Hey Davey, Feedback is altijd goed hoor en kan ik zekers waarderen :-) Binnenkort maar weer lekker experimenteren haha Greetzz |
Catch your dream! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.