45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Lekker meegenomen vind ik toch. 16-02-2014 - 20% Paasvoordeel 2e Paasdag zijn alle Raven winkels geopend en ontvang je 20% korting op het hele assortiment! Kom op maandag 21 april gezellig naar Almelo, Lelystad, Steenwijk of Tilburg, of kijk op www.raven.nl en maak gebruik van 20% korting op alles* Openingstijden winkels: •Maandag 21 april - 10:00 - 16:00 Voorwaarden: •Niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen •Bij lopende aanbiedingen berekenen we de voordeligste prijs voor je •De korting is alleen geldig op maandag 21 april •Geldig op de webshop en in de winkels •Staffelkortingen niet geldig tijdens deze actie •Niet geldig op cadeaubonnen, vispassen en gasvulling Let op: We streven er naar om alle pakketten (indien voorradig) op dinsdag 22 april te verzenden, dit kunnen we door de verwachte drukte helaas niet garanderen. Bewerkt door de gebruiker donderdag 17 april 2014 13:21:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
haha, ik had het al gezien, goed dat je het voor de onoplettende tussen ons ook ff laat weten , ik heb al een lijstje gemaakt wat ik ga halen/bestellen. |
CarpRespect! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Tycho Leushuis haha, ik had het al gezien, goed dat je het voor de onoplettende tussen ons ook ff laat weten , ik heb al een lijstje gemaakt wat ik ga halen/bestellen. Net daarom deel ik het met iedereen Tycho, dank voor de waardering! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
geen probleem, als ik het zelf over het hoofd had gezien was ik blij dat jij mij er nu aan had herrinnert, dus waardereing mag zeker wel haha |
CarpRespect! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Wordt weer inslaan |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jeroen84 Wordt weer inslaan inderdaad Jeroen, ik ga met je mee |
CarpRespect! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jeroen84 Wordt weer inslaan zoals wat? |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Patrick Volgens mij heb jij aandelen van Raven . Raven Paaskorting -20% Paaskorting! (op ALLES) whitey , een dag geleden Raven Actie Boilies -15% op alle boilies whitey , 26 dagen geleden raven.nl 20% korting!! whitey , ongeveer een maand geleden Rig-Station X2 whitey whitey , 2 maanden geleden MVG Lorenzo
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Patrick Volgens mij heb jij aandelen van Raven . Raven Paaskorting -20% Paaskorting! (op ALLES) whitey , een dag geleden Raven Actie Boilies -15% op alle boilies whitey , 26 dagen geleden raven.nl 20% korting!! whitey , ongeveer een maand geleden Rig-Station X2 whitey whitey , 2 maanden geleden MVG Lorenzo Ik heb NIKS van Raven, ze doen ook niet aan sponsoring, ik wilde gewoon een toch wel leuke actie met iedereen delen, als er zijn die het niet waarderen, dan post ik het niet meer hoor, geen probleem., ik dacht dat jij me beter kende Lorenzo? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 april 2014 09:22:36(UTC)
| Reden: aanvulling! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Patrick toch twas maar een graptje hé. MVG Lorenzo
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Patrick toch twas maar een graptje hé. MVG Lorenzo Weet ik wel hoor, was benieuwd naar je reactie,.......blij te zien dat je copy/paste hebt geleerd |
|
|
|
|
voila, weeral geld kwijt. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey voila, weeral geld kwijt. hahaahah ik ook |
CarpRespect! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.