5 ponder Lid sinds: 17-3-2011(UTC) Berichten: 32
|
beste mensen. iemand van jullie ervaring met de Shimano Ultegra XTC 14000? ben namelijk aant twijfelen voor nieuwe molens te kopen. zelf gebruik ik nu Daiwa entoh 5500 en deze zou ik te koop zetten. zijn goeie molens maar wil eens iets anders. mvg kenneth
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Alleen ervaring met de Shimano... top molen.
Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Erwin Krijgsman Alleen ervaring met de Shimano... top molen.
Mvg Erwin 100% mee eens! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-1-2013(UTC) Berichten: 57
|
Ik heb de XTC 14000 een maand geleden gekocht en ze bevallen mij uitstekend. Vooral het soepele draaien is mij veel waard. Het enige 'kleine nadeel' is dat ze redelijk groot zijn. Maar dat kan je juist ook als 'robuust' beschouwen. Grote voordeel vindt ik de extra reserve spoelen die je er bij krijgt. Mooi om vol te spoelen met gevlochten lijn. P.S: De reserve spoelen zijn 10000. Succes met kiezen! M Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 juni 2014 08:55:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
De maten vallen voor mij ook net verkeerd. Ik vind de 10000 (of 14000) modellen van shimano net te groot. De 5500 modellen net te klein. Kan dat nou niet anders?
Daiwa molens vallen er over het algemeen net even tussenin, dat vind ik fijner, maar ik naar mijn idee werkt shimano wel net allemaal even wat soepeler. Heb overwogen mijn entohs in te ruilen tegen ultera's, maar ik denk dat ik er voorlopig nog maar even aan vasthoudt
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.