Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-2-2014(UTC) Berichten: 10 Locatie: Hoogeveen Bedankjes: 4 keer
|
Hallo,
ik ben van plan om zelf een voerstek te gaan maken heeft er iemand tips? de plek waar ik wil gaan voeren is +- 1,5 m diep. ik wil met gekookt duivenvoer gaan voeren en hennep, en wat is verstandig iedere dag voeren of om de dag ik kom iedere dag langs het water als ik naar mijn werk ga.
Gr.Ricardo
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Op wateren waar langdurig voornamelijk met boilies is gevist, kan jou aaskeuze goed uitpakken. Ik ken het bestand niet maar als er veel kleiner spul rondzwemt, kan je het wel eens erg druk gaan krijgen.
Iedere dag voeren is natuurlijk hartstikke goed.
Tip? Meerdere keren per dag, als de spijsvertering dat toelaat, is nog beter. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-2-2014(UTC) Berichten: 10 Locatie: Hoogeveen Bedankjes: 4 keer
|
Eerst geschreven door: DavidT Op wateren waar langdurig voornamelijk met boilies is gevist, kan jou aaskeuze goed uitpakken. Ik ken het bestand niet maar als er veel kleiner spul rondzwemt, kan je het wel eens erg druk gaan krijgen.
Iedere dag voeren is natuurlijk hartstikke goed.
Tip? Meerdere keren per dag, als de spijsvertering dat toelaat, is nog beter. bedankt voor de tips ik ga voor dat ik naar mijn werk ga voeren en na mijn werk voeren
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 115
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Het is nog een beetje te vroeg om te voeren. Het water is nog te koud |
Vissen leer je door veel te vissen |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-8-2011(UTC) Berichten: 40
|
Eerst geschreven door: nippie Het is nog een beetje te vroeg om te voeren. Het water is nog te koud Het is niet te vroeg om te voeren, je moet je voer afstemmen (minder) bij koud water. |
Zoek en gij zult vinden, Als gij het niet vinden kan: Moet je verder zoeken
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Ondiep water warmt snel op, gisteren was in de polder het water al +15 graden. Bij 17+ graden kan je voluit gaan voeren want dan is de vertering op zijn best tot een graad of 24 . |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 69
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
15 graden al ! Ik zal ook even een thermometer meenenemen vanavond maar het zou mij al verbazen als het nu al boven de 10 komt. |
Don't fish for quantity fish for quality |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
De Maas is hier overdag 11.8 graden |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 69
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ja ik wou eigenlijk 24 uur gaan vissen, maar ik moest even mijn remmen van de auto bekijken :(. Hopelijk bijten ze vannacht... |
Don't fish for quantity fish for quality |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.