10 ponder Lid sinds: 7-3-2013(UTC) Berichten: 52
Bedankjes: 10 keer
|
Hallo ik was vandaag langs de maas gegaan en zag hoe een karpervisser er zijn zelfgemaakt schepnet uitpakte , dit schetpnet dient om langs de schuinekant te laten af zakken en zo de vis te scheppen , echt een handig idee daar het langs deze kanten nogal gevaarlijk is en er niet altijd een trapje in de buurt is . Heeft niemand en foto van zo een ding , zodt ik een idee ervan krijg en het zelf kan namaken . Alvast bedankt
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Nu vraag ik me toch af waarom je daar niet zelf een foto van gemaakt hebt? Als die persoon dat zelf heeft gemaakt, daar ga je er toch moeilijk een foto online van vinden toch? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Nu vraag ik me toch af waarom je daar niet zelf een foto van gemaakt hebt? Als die persoon dat zelf heeft gemaakt, daar ga je er toch moeilijk een foto online van vinden toch? als je voor je werk er met de auto langs gereden komt en niet de mogelijk had er te stoppen mss .....;-)
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: insomnia Eerst geschreven door: whitey Nu vraag ik me toch af waarom je daar niet zelf een foto van gemaakt hebt? Als die persoon dat zelf heeft gemaakt, daar ga je er toch moeilijk een foto online van vinden toch? als je voor je werk er met de auto langs gereden komt en niet de mogelijk had er te stoppen mss .....;-) Net dan moet je daarvoor stoppen, je wordt er dan nog voor betaald. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Je reed langs maar zag dat t een zelfgemaakte schepnet was? hoe wist je dat het voor daar speciaal zo gemaakt was?
Ik vind het allemaal best knap als je langs reed. Verder kan ik je helaas ook niet helpen, ik probeer alleen te zeggen dat jij je misschien vergist hebt.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Michael Horn Je reed langs maar zag dat t een zelfgemaakte schepnet was? hoe wist je dat het voor daar speciaal zo gemaakt was?
Ik vind het allemaal best knap als je langs reed. Verder kan ik je helaas ook niet helpen, ik probeer alleen te zeggen dat jij je misschien vergist hebt. nee heb het nog al eens gezien ze gebruiken dat om de vis langs de steilekanten te kunnen scheppen waar het bv 2.5m schuin omlaag gaat , het is een soort "luik ,waar de vis in word gedrild en dan omhoog wordt gehesen ) enfin ik ga daar in de week gewoon nog eens kijken .... probleem opgelost
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
|
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
hat hij ook en kraan bij om het eruit te heffen ik weet dat er op de schelde mensen zijn met zo netJES kleine zelfgemaakte netjes om steur te scheppen en nee niet die de grote vissen maar STEURKRAP .die gebruiken die steurkrap als aas om op de tong en weet ik nog veel me te vissen in de schelde !
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Als je een schepnet zoek met een totale lengte van boven van 3 meter dan moet je eens kijken bij ace de steel is 2 m en kan uitgeschoven worden tot 3 m en dan heb je nog het net ,dat heb vanmiddag gerzien in de hengelsportzaak. MVG Lorenzo
|
l-o-r-e-n-z-o is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.