10 ponder Lid sinds: 30-7-2013(UTC) Berichten: 51
|
Jongens ik heb een vraag. Hebben jullie ervaring met de red devil. En hoe vinden jullie de red devil
Grtjes justus
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
ik heb er wel eens mee gevist en ben er zeer tevreden over. goed gevangen met de bol
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik vis al jaren met het aas van Eddy Sterkx, de Red Devil en de Red Devil Squid zijn allebei toppers, zeker als je voorvoert ( de Squid is een voorjaartopper ), vorig jaar heb ik met de Red Angel gevist uit het gamma Sterkx, ook heel goed mee gevangen maar eigenlijk niet beter dan met de Red Devil dus dit seizoen schakel ik ook weer over op de Devil omdat die toch 1.5 euro/kg goedkoper is. Veel succes ermee en je mag er zeker van zijn dat je wel je visje ermee vangt ongeacht welk water of omstandigheden b |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Alleen jammer dat het vanaf 50kg gaat. Ik kan met 5 KG al aardig mijn weg vinden namelijk.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Eerst geschreven door: leen Alleen jammer dat het vanaf 50kg gaat. Ik kan met 5 KG al aardig mijn weg vinden namelijk. Das idd wel een beetje een nadeel, in het begin dat ik ze kocht deelde ik 50 kg met andere vissers maar nu ik toch altijd met hetzelfde aas vis heb ik mij een klein diepvriezertje aangeschaft. Maar als je op de koopjesdagen bij Eddy ( of op beurzen) langsgaat, kan je ze wel per 5 kg kopen. |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|