10 ponder Lid sinds: 30-7-2013(UTC) Berichten: 51
|
Jongens ik heb een vraag. Hebben jullie ervaring met de red devil. En hoe vinden jullie de red devil
Grtjes justus
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
ik heb er wel eens mee gevist en ben er zeer tevreden over. goed gevangen met de bol
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik vis al jaren met het aas van Eddy Sterkx, de Red Devil en de Red Devil Squid zijn allebei toppers, zeker als je voorvoert ( de Squid is een voorjaartopper ), vorig jaar heb ik met de Red Angel gevist uit het gamma Sterkx, ook heel goed mee gevangen maar eigenlijk niet beter dan met de Red Devil dus dit seizoen schakel ik ook weer over op de Devil omdat die toch 1.5 euro/kg goedkoper is. Veel succes ermee en je mag er zeker van zijn dat je wel je visje ermee vangt ongeacht welk water of omstandigheden b |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Alleen jammer dat het vanaf 50kg gaat. Ik kan met 5 KG al aardig mijn weg vinden namelijk.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Eerst geschreven door: leen Alleen jammer dat het vanaf 50kg gaat. Ik kan met 5 KG al aardig mijn weg vinden namelijk. Das idd wel een beetje een nadeel, in het begin dat ik ze kocht deelde ik 50 kg met andere vissers maar nu ik toch altijd met hetzelfde aas vis heb ik mij een klein diepvriezertje aangeschaft. Maar als je op de koopjesdagen bij Eddy ( of op beurzen) langsgaat, kan je ze wel per 5 kg kopen. |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
de red devil is zeer goed bol niks mis mee moet je overal denk ik je vis met vangen . een klein nadeel blijft deze bol is echt al veel gebruikt op sommige plaatsen. misschien hebben sommige vissen al een slechte ervaring met deze bol .
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-1-2013(UTC) Berichten: 74
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb je zelf toevallig al ervaringen dan met deze bol tom? geloof neit dan een kereltje van 16 (denk ik) 50kg bollen kan aanschaffen en deze thuis effe in de vfiezer kan knallen. wanneer ga je nu eens leren niet overal op te reageren als je er de ballen vanaf weet. ben dit stillekes aan spugzat!
|
michiel hoeybergs is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: Justus over wie heb je het Als je heeeel rustig de eerste zin van de reactie leest, dan kom je er wel uit. Alhoewel.. op wie reageer jij? (altijd lastig zonder quotes..).
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-1-2013(UTC) Berichten: 74
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
sorry hier heb je gelijk. het betreft tomvliet.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Eerst geschreven door: michiel hoeybergs sorry hier heb je gelijk. het betreft tomvliet. tsss eddy Sterckx verkoopt ook 5kg op opendeurdagen . dan zeg jij dat je er alles van weet .
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: tomvliet1998 Eerst geschreven door: michiel hoeybergs sorry hier heb je gelijk. het betreft tomvliet. tsss eddy Sterckx verkoopt ook 5kg op opendeurdagen . dan zeg jij dat je er alles van weet . Als je goed gelezen had, dan had je gezien dat dat al gezegd is in deze draad...(zie posting van Peter D). Overigens eindige de eerste zin waar het over gaat vlgs mij met het woord "tom". Snap dan ook niet waarom dáár onduidelijkheid over was.. Bewerkt door de gebruiker woensdag 2 april 2014 20:49:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Altijd die Leen weer he xD Ik begrijp je Leen maar zo bereiken we niks he.
En Michiel, prachtige opmerking.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Michael Horn Altijd die Leen weer he xD Ik begrijp je Leen maar zo bereiken we niks he.
En Michiel, prachtige opmerking. Sorry, je hebt helemaal gelijk.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.