50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ivm het sluiten van etang 5 moet ik overstappen naar een ander water. wie heeft er info over Domaine de la Vallee / Horse Lake voor mij..... we hebben stek 1 en 2 geboekt alles is welkom............. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 5 maart 2010 13:44:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
zo heb nu wat extra geregeld voor mijn frankrijksessie. ik heb een baitsweeper 2 zonder fishfinder, ik heb nu een adres gevonden die een fishfinder verhuurt voor op een voerboot voor een hele scherpe prijs.... dit is de link http://watersport.marktp...D&fta_ind=4&fs=1 |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
zo nog 1nacht en dan ga ik, ben nu mijn spullen bij elkaar aan het zetten en inpakken |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
|
ik ga voor een lang weekend en ik heb stek 1 en 2 |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik heb op 4 gezeten. Weet je al hoe je gaat vissen? En ga je een boot huren?
Erwin
|
|
|
|
|
ik heb wel een idee hoe ik ga vissen. ik ga vanalles uitproberen. de 3 rigs: - de 360 gradenrig - anti blow outrig - KD-rig met loodje de 3 systemen: - runningrig - safetyrig - Shocker Rig de aasaanbiedingen: - grondaas - snowman - pop-up ik ga een grote voerstrook maken met deze mix: - 3 soorten pellets kleine maat 4+6 mm( hennep, betaine en bloodworm) - gecrushte: tijgernoten en kikkererwten en 2 soorten boilies( hennep en bloodworm) - hennep en mais - Sticky baits cloudy Liquid Hemp en bloodworm - Groundbait meng ik er daar pas een beetje door heen ik biedt tevens mijn aas aan in een pva-zakje of pva-netje met een beetje van de mix hierboven als aas ga ik bloodwormboilies, hennepboilies en tijgernoten gebruiken en heb ook nog 10blikken zoete mais bij me Ik heb een boot gehuurd om 1x of 2x de voerstrook aan te voeren en voor de rest gebruik ik mijn voerboot met opbouwfishfinder Bewerkt door de gebruiker donderdag 15 april 2010 20:06:27(UTC)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
En gelezen:-" ben benieuwd steef hoe het uitpakt voor je
ik voer de eerste dag en nacht weinig en dan voer ik het op want het kan ook zijn dat de karper schrikt van ineens veel voer op een stek |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
ik ga ook niet alles meteen plat gooien..... ik ga wel een voerstrook maken want ik heb tegenover mijn stekken 2 eilanden en een opening.... ik wil maar 1x of 2x per dag die voerstrook bij voeren ligt er natuurlijk aan hoe de karpers het doen.... |
|
|
|
|
|
ik doop dit water naar steur de la vallee..... we hebben dat weekend 17 steuren gevangen, 5 verspeeld en met moeite 1 karper kunnen vangen.................... |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 11-8-2010(UTC) Berichten: 10
|
Hey Steef,
Wij zijn ook al twee maal naar Vallee geweest. 1e keer voordat de steuren waren uitgezet en het jaar daarop toen er steuren inzaten. Een prachtig water uit een boekje maar lastig om mooie karpers te vangen. Na 20min m'n vader al gelijk een steur eraan (gelukkig was dit de enige dat weekend), maar daarvoor zaten er Brabanders en een Engelsman die hadden er twintig. Opzich wel mooie vissen gevangen, maar het blijft een lastig water. 1e jaar zaten we op stek 2 en 2e jaar op stek 4 en 5. Voor mij ierdergeval geen Vallee meer.... Ik zie je wel in Loison 17 t/m 20 sept.
Gr. Joop
|
|
|
|
|
voor mij ook niet meer Joop ondanks dat het een mooi water is |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-8-2010(UTC) Berichten: 16
|
Ik heb er een paar weken geleden gezeten en heb geen boilies gebruikt en dit was toch wel een oplossing op dit water. (voor mij dan)
Op de andere stekken werd volop steur gevangen en ik heb 11 karpers mogen landen en 4 vissen verspeeld in de plompen. De gewichten lagen tussen de 16 pond en de 37 pond. De foto naast mijn naam is gevangen op dit water een paar weken geleden.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2010(UTC) Berichten: 40
|
wij gaan volgend jaar voor de 8ste keer we hebben 1 jaartje overgeslagen maar gaan toch maar weer terug |
karpervissen is als sex, je kunt niet zonder :-) |
|
|
|
|
En ook ik ga er zeker weer een keer naar toe. Wat heb ik er een leuke week gehad. Heel veel vis (wel klein) gevangen, en vond de omgeving (mijn uitzicht vanaf stek 4) prachtig.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2010(UTC) Berichten: 40
|
stek 4 heb je i.d.d. een mooi uitzicht kan je vertellen 3 is ook een ervaring tantrumsmi Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 september 2010 14:19:04(UTC)
karpervissen is als sex, je kunt niet zonder :-) |
|
|
|
|
Klopt ja, Erg mooi. Wij waren er in het voorjaar. Alles was net mooi groen aan het worden. Prachtig.
|
|
|
|
|
vind het ook een mooi water, behalve dat je heel veel last kan hebben van steuren.... heb je die eenmaal op je stek kan je de karper vergeten..... |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.