logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jeffreyvb  
#1 Gepost : woensdag 22 januari 2014 13:00:22(UTC)
Jeffreyvb

Nieuwe uitzetting

Man
Nederland

Ik ga binnenkort op het betaalwater carpe diem vissen en ik vroeg me af of iemand van dit forum daar al een keer geweest is. Zo ja heb je dan wat tips en/of informatie over het water wat van pas ken komen.

Mvg , jeffrey v. B
Sponsor
DioR  
#2 Gepost : zaterdag 25 januari 2014 16:10:25(UTC)
DioR

15 ponder

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Ik ben er niet geweest. Enige wat ik weet is dat er hier in de regio erg veel verhalen rondgaan dat de vissen die er op zitten, gestolen zijn uit andere wateren in de regio. Eigenlijk dacht ik dat het water vorig jaar openbaar was gemaakt omdat ze failliet zijn gegaan. Aangezien jij vast geboekt hebt om er te kunnen vissen, vraag ik mij nu ook af hoe waarheidsgetrouw alle verhalen wel niet zijn... Qua tactiek kan ik je dus niet echt helpen.

Ik ga er eigenlijk van uit dat je Carpe Diem bedoeld bij Zevenaar/Didam.
Jeffreyvb  
#3 Gepost : zondag 26 januari 2014 18:20:55(UTC)
Jeffreyvb

Nieuwe uitzetting

Man
Nederland

Ja klopt carpe diem in didam.
Taco van der Veen  
#4 Gepost : maandag 3 februari 2014 16:27:27(UTC)
Taco van der Veen

Nieuwe uitzetting

Ben er ooit is een keer geweest met me vader en broer toen ik klein was.
Ik had toendertijd nog niet zoveel ervaring, vooral niet op dit type water.
Het is een klein water met grote diepteverschillen, begroeiing, obstakels en her en der wat schone plaatjes.
Over het karperbestand weet ik niet al te veel, had toen niks gevangen behalve snoek etc.

Gr.

Taco Knipoog
SpiegelplasCarp  
#5 Gepost : donderdag 27 februari 2014 20:18:02(UTC)
SpiegelplasCarp

Nieuwe uitzetting

Man
Nederland

Bedankjes: 6 keer
ik heb er gezeten in zevenaar is het in de buurt!! het is gelul dat die vissen gestolen zijn het is een super klein watertje en er hangen altijd lijnen in het water je moet tactisch nadenken en niet vissen zoals je overal zult doen
laatste dag vingen we 4 karpers en waren een mooi gewicht
DioR  
#6 Gepost : zondag 16 maart 2014 19:59:08(UTC)
DioR

15 ponder

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Eerst geschreven door: SpiegelplasCarp Ga naar gequote bericht
ik heb er gezeten in zevenaar is het in de buurt!! het is gelul dat die vissen gestolen zijn het is een super klein watertje en er hangen altijd lijnen in het water je moet tactisch nadenken en niet vissen zoals je overal zult doen
laatste dag vingen we 4 karpers en waren een mooi gewicht

Ik zeg alleen dat er verhalen in de regio rondgaan dat de vissen gestolen zouden zijn uit openbare wateren. Of dit zo is weet ik niet. Ik heb het alleen van horen zeggen en vrij veel karpervissers hier in de regio vertellen dat verhaal.

Eutje  
#7 Gepost : zondag 30 maart 2014 12:02:59(UTC)
Eutje

5 ponder

Ik ben er een jaar of 4 geleden geweest. Het is een behoorlijk moeilijk water, ondanks dat het niet groot is.
Of dat te maken heeft met een heel beperkt aantal vissen, of het feit dat het water vol zit met kuilen...weet ik niet.
Zelf heb ik er niets gevangen op stek 1. Ik heb wel karper zien springen...en wat ik zag was niet klein.
Stek 1 is het makkelijkst te bereiken maar ik vermoed dat op stek 2 het beste gevangen wordt.
Het enige nadeel van stek 2 is dat deze best lastig te bereiken is en de ruimte voor tent etc... is beperkt.
Hele vriendelijke mensen en of de karper gestolen is....tja, dat is altijd speculeren. Ook voor veel mensen uit de regio zelf.
Ik zou je ook niet durven zeggen welk voer je moet gebruiken....aangezien ik er zelf niets gevangen heb.
Maar het zou me niet verbazen dat particles op je hair zouden kunnen werken.

Enfin....daar moet je zelf achter zien te komen.
Succes in ieder geval.
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn,
het beste is eruit.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.