25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
een maat wil is gaan mee nachtvissen op een klein wedstrijdje voor de fun . alleen hij heeft geen geld voor een setje beetmelders en krijgt ze tot nu ook niet geleend . wat zijn jullie tips heeft iemand een trucje . hij heeft wel biepers maar dit zijn zo van die goedkope starbaits vt 2 . alvast bedankt Bewerkt door de gebruiker maandag 24 maart 2014 19:23:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Volgens mij houdt het gewoon op als je geen geld hebt voor een set hengels. Anders leen jij hem ff geld,voor een setje hengels.Maten hebben dat toch voor elkaar over? |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: leen doen we ook alleen ik vindt even geen werk en hij ook niet .
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Nog een oud trucje. Z'n kontje verkopen.
Een tip. Niet jouw probleem van maken.
Waar begin ie aan? Geen bank sticks, geen beetindicatie, geen stretcher, geen slaapzak, geen molens geen etc etc.
Gewoon een gezellige sessie plannen als jullie beide je spulletjes op orde hebben.
Ik heb eventueel voor heel weinig 2 JRC Ultracast 12 ft 3lbs te koop. Van 1 hengel heb ik de molenhouder zelf vastgelijmd. Moet me voor dat beetje geld niet teveel moeite gaan kosten. Misschien kan ik hem zo een beetje op weg helpen.
Interesse? Dan de rest via PM.
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: ronald308 Volgens mij houdt het gewoon op als je geen geld hebt voor een set hengels. Anders leen jij hem ff geld,voor een setje hengels.Maten hebben dat toch voor elkaar over? ik heb het over beetmelders niet over hengels . dit staat toch duidelijk omschreven .
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: tomvliet1998 Eerst geschreven door: ronald308 Volgens mij houdt het gewoon op als je geen geld hebt voor een set hengels. Anders leen jij hem ff geld,voor een setje hengels.Maten hebben dat toch voor elkaar over? ik heb het over beetmelders niet over hengels . dit staat toch duidelijk omschreven . Het staat er nadat je net de aanpassing gedaan hebt. Zou gescheeld hebben als je deze tekst er vanaf het begin zo stond. Maar dat brengt met gelijk op de vraag wat er nou zo nijpend aan de situatie is. Dat tie denkt dat tie voor gek staat met de "goedkope" piepers ofzo? Dat ze niet met een sounderbox ofzo zijn dan? Suggestie : gewoon direct naast de hengel(s) blijven zitten (gewoon voor de fun...).
|
leen is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: leen Eerst geschreven door: tomvliet1998 Eerst geschreven door: ronald308 Volgens mij houdt het gewoon op als je geen geld hebt voor een set hengels. Anders leen jij hem ff geld,voor een setje hengels.Maten hebben dat toch voor elkaar over? ik heb het over beetmelders niet over hengels . dit staat toch duidelijk omschreven . Het staat er nadat je net de aanpassing gedaan hebt. Zou gescheeld hebben als je deze tekst er vanaf het begin zo stond. Maar dat brengt met gelijk op de vraag wat er nou zo nijpend aan de situatie is. Dat tie denkt dat tie voor gek staat met de "goedkope" piepers ofzo? Dat ze niet met een sounderbox ofzo zijn dan? Suggestie : gewoon direct naast de hengel(s) blijven zitten (gewoon voor de fun...). ja,sorry was voor het woord set vergeten beetmelders te schrijven hierbij mijn excuses . ja gaan we ook doen alleen het is een sessie van ongeveer een 2 dagen en nachten . een nacht opblijven is geen probleem maar twee is moeilijker . ik dacht aan: hengels zo dicht mogelijk bij camionet zetten hier slapen wij in die nacht. baitrunner toch iets dichter als normaal. iets dichter bij de kant vissen . en volume op het hoogste en de toon ook .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Geduld hebben, hard werken, de boel bij elkaar sparen en lekker gaan vissen samen. Je moet je niet willen meten met gesponsorde vissers of vissers met het mooiste en duurste materiaal. Succes! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.