CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Iemand ervaring met prologic beetmelders?
10 ponder Lid sinds: 29-10-2010(UTC) Berichten: 50
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hallo,
Ik ben aan het kijken naar een nieuw set beetmelders. De beetmelders van prologic spreken mij wel aan, gezien de prijsklasse en de mogelijkheden die deze melders hebben. Het gaat hier dan om de volgende sets: Prologic senzore 13 3+1 Prologic unit 3+1
Nu is mijn vraag of hier ook mensen zijn die mij hun ervaringen kunnen vertellen over deze prologic melders. Ervaringen over de voorlopers hiervan mogen natuurlijk ook. Ik heb de zoekfunctie al even gebruikt maar kom geen reviews van deze sets vinden.
Alvast bedankt,
Jaakop Visser
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
Hallo Jaakob,
Ik ben inmiddels al een jaar of 7 in het bezit van een set senzora's (de vorige uitvoering). Verleden jaar is de speaker van 1 ermee gestopt maar op de ontvanger werkt ie nog wel. Ik heb een nieuwe los gekocht (iets van 55 euro dus behoorlijk duur). Dat ik een nieuwe los heb gekocht houdt in ieder geval in dat ik tevree ben. Er zullen vast en zeker betere beetmelders zijn, maar daar hangt weer een heel ander prijskaartje aan.....
|
|
|
|
|
Bedank voor je reactie,
Zoals je zelf al zegt zullen er betere zijn maar die kosten inderdaad wat meer. Dat jij al zeven jaar met de beetmelders doet vind ik welnetjes gezien de prijs ervan. Tegenwoordig wil men om de zoveel tijd ook wel weer wat anders. nu ben ik niet echt een fanatieke nachtvisser maar voor een aantal nachten in het jaar wil ik wel graag een reciever hebben, vandaar een set in een goedkopere klasse. wat voor mij belangrijk is dat ze bestand zijn tegen alle weersomstandigheden, verdere opties zijn mooi meegenomen. zelf vis ik nu zo'n twee jaar met de fox warrior melderx, simpel maar wel bestand tegen regen enz. Deze melders zal ik voornamelijk ook nog gaan gebruiken, zoek dus een set wat voornamelijk voor de nachten is.
Alvast bedankt voor de info,
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 21-2-2014(UTC) Berichten: 29 Locatie: Hendrik Ido Ambacht Bedankjes: 5 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Kun je dan niet beter kijken naar een draadloos set welke je op je bestaande melders kunt zetten?? Je zou bijvoorbeeld via MP dit set kunnen kopen Bewerkt door de gebruiker vrijdag 21 maart 2014 14:40:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Ooit.....dat is wat we allemaal denken |
|
|
|
|
Helaas is dat niet mogelijk, die optie zit niet op de fox warrior melders.
|
|
|
|
|
Ik heb mijn keuze gemaakt. Ik ben voor de prologic unit 3+1 gegaan.Deze kon ik voor een mooie prijs kopen, de batterijen heb ik ook besteld (4lr44).Dit heb ik gedaan via ebay, 5 stuks voor €5,31 incl verzend kosten.
Een ieder bedankt voor de info. Groeten Jaakop Visser
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Iemand ervaring met prologic beetmelders?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.