Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-3-2014(UTC) Berichten: 4 Locatie: luyksgestel
|
Dag mensen ik ben op zoek naar een nieuwe tent mijn neef heeft mij de nash double top extreme mk3 2 man aangeraden en nou zou ik graag jullie mening hierover horen m.v.g. teun
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Ik zou een tent pas aanschaffen als het de eisen heeft die jij er aan stelt. Een ander kan wel zeggen dat het een goede tent is. ( dat kan het heel goed zijn ) Maar dat wil nog niet zeggen dat die tent bij jou manier van visserij past. Buiten dat heeft Nash hele goede tenten, dus over dat feit zou ik mij totaal geen zorgen maken. b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
kijk wat je budget is kijk wat je verwacht van en tent bv: ga je altijd aleen heb je plek om en 2p tent te zetten of toch wat krap . of iets dat vlug opstaat . wat krijg je voor je geld , winterskin of niet , wat moet je opofferen , welk merk , er kommen toch heel wat dilema bij te pas ... bv : ik zit enkel maar in mijn tent als het regent of om te slapen dus mijn is en 1p tent voor kleine plekjes stevig met winterskin en vlug op te zetten en toch comfortabel genoeg . laat je niet leiden door en ander maar koop wat voor jou het best is raad vragen kan nooit kwaad natuurlijk
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.