CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Voor de gebruikers van Piet Vogel (Rigsolutions) producten (en meer)
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Zoals wellicht vernomen is Yarissports recent failliet gegaan. Lekker belangijk.. nee, maar toch ook ja... Yaris was namelijk de verdeler van o.a. de producten van Piet Vogel (Rigsolutions). Door het faillissement van Yaris (Piet Vogel is niet NIET failliet, dit voor de "snelle-conclusie-trekkers" worden de winkels niet meer voorzien van Rigsolution producten. Piet schrijft dit overigens netjes op zijn website, want eerlijk is eerlijk, ik kom zelden iemand tegen die net zo open en eerlijk is als Piet. Tenminste die niet zegt dat die het is, maar gewoon eerlijk is zonder daarmee te koop te lopen.. dat zouden er meer moeten doen, maar dat terzijde. Hier de link van Yarissports (waar NIET te zien is dat ze failliet zijn) ==> http://www.yarissports.nl/Hier de link naar Rigsolutions ==> http://www.rigsolutions.nl/Dus.. als je spullen van PV gebruikt en je wilt je 2014 startvoorraad gaan bijvullen.. let op, het kan uitverkocht zijn bij die winkel en kan je op zoek naar een ander adres.. totdat alles uit de winkel is.. ik hoop dat Piet snel een nieuwe verdeler vindt, maar zolang dat niet zo is, is op=op. PS: Ik heb mijn voorraad PV al bijgevuld ;-). Nog een prettige dag! Vr gr, Leen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 1 maart 2014 21:04:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
leen is 3 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Het is niet omdat ik persoonlijk niks van Piet Vogel gebruik, dat anderen niet zouden gediend zijn met deze tip, en dus eigenlijk zouden moeten dankbaar zijn voor deze tip!
"!Show respect, only then you can earn respect!" |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
http://www.rigsolutions.nl/"Met gepaste trots kan ik iedereen melden dat Albatros de exclusieve verdeling gaat verzorgen van Piet Vogel Rigsolutions in de Benelux. Ik ben daar heel blij mee want Albatros is een van de oudste en (in mijn ogen) mooiste verdelers. We zijn druk bezig met de voorbereidingen zodat we zo snel mogelijk in de winkels de lege haken kunnen vullen. Piet Vogel
|
leen is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Voor de gebruikers van Piet Vogel (Rigsolutions) producten (en meer)
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.