5 ponder Lid sinds: 16-7-2013(UTC) Berichten: 27
|
hoi allemaal ! Ik ben een visser van 16 jaar die geen geld in overvloed heeft. Ik kan van iemand in mijn buurt delkims kopen + ontvanger ... maar het is het oud model. Ik heb al eens gehoord dat de oude delkims beter zijn als de nieuwe .. is dit ook waar ? Ik kan 2 delkims + ontvanger kopen voor 200 euro ... lijkt dit jullie een eerlijke prijs ? Ik zal ook een foto invoegen van de delkims die hij had doorgestuurd. Alvast bedankt ! FP1997 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
PB spiegelkarper : 21,6 kg PB schubkarper : 18.7 Als er vis zit kan je hem ook vangen ! Blijven doorzetten dus ! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: FP1997 hoi allemaal ! Ik ben een visser van 16 jaar die geen geld in overvloed heeft. Ik kan van iemand in mijn buurt delkims kopen + ontvanger ... maar het is het oud model. Ik heb al eens gehoord dat de oude delkims beter zijn als de nieuwe .. is dit ook waar ? Ik kan 2 delkims + ontvanger kopen voor 200 euro ... lijkt dit jullie een eerlijke prijs ?
Ik zal ook een foto invoegen van de delkims die hij had doorgestuurd.
Alvast bedankt ! Ten eerste... dat de oude Delkims beter zijn dan de nieuwe, is complete onzin. Dat er met de oude Delkims bijna tot geen problemen zijn geweest klopt wel exact. Delkim is alleen in een nieuw jasje gestoken een tijdje terug..( qua uiterlijk van de piepers en ontvanger ) en omdat er toevallig weer wat mensen zijn geweest die de boel slopen en een enkeling met problemen.. ( wat bij alle producten eens voorkomt ) zijn er mensen die gaan roepen dat de oude beter was. Onzin! De nieuwe zijn net zo goed als de oude. Gezien mijn ervaring vanuit de hengelsportwinkel. Zou ik 200 euro wel erg veel vinden voor 2 oude en een ontvanger. Als je 3 EV Delkims zou kopen ( nieuwe versie ) zou je iets meer dan 200 betalen. Ben je veel beter mee af... als je het mij vraagt. Meer dan 150 euro zou ik er echt niet voor neerleggen. Succes man! b |
Doorzetten wordt beloond! |
thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 10 Locatie: weesp Bedankjes: 6 keer
|
voor 125 euro zou het moeten lukken en anders zijn er vast meer op de markt! de oude delkims zijn super goed ik heb ze ook zijn erg fijn om mee te vissen!!! tip!! gebruik absoluut geen gevlochten lijn met delkims!! dat snijd je delkims aan gort gr
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 17-11-2013(UTC) Berichten: 62
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Op de foto zijn r 3 + ontvanger btw. En die 200€ is geen geld ervoor, zet ze maar op karperspullen heb je dadelijk je geld terug. En de ouwe delkims zijn wel degelijk meer waard dan de nieuwe.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-3-2014(UTC) Berichten: 62 Locatie: Houten Bedankjes: 8 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik wil ook delkim maar zijn een beetje duur. Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 maart 2014 20:11:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Pr spiegel: 36 pond Pr schub: 24 pond
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.