40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Hallo CF'ers, Ik ben op zoek naar een gratis videobewerkingsprogramma, ik vroeg me af welke programma's jullie gebruiken en of jullie hier tevreden over zijn.
Ik heb de zoekfunctie op de hoofdpagina al geprobeerd, en het kan aan mij liggen, maar de zoekfunctie op het forum is weg? Groeten, Ronald de Hoog |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ronald: ik ga hier niet vertellen wat het beste gratis proggy is om video's te bewerken, ieder zal zijn eigen voorkeur hebben, en er bestaan zoveel dergelijke proggy's, wat ik je wel via pm wil doorgeven is waar je dergelijke gratis (volledige versies) kan downloaden!
grtz |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Tuurlijk begrijp ik dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft. Voor mij is het videobewerken totaal nieuw en ben daarom geïnteresseerd in de meningen van anderen zodat ik misschien verschillende programma's kan proberen.
Graag zou ik per pm van je horen waar je deze kan downloaden.
Bedankt voor je antwoord Whitey! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: ronalddehoog Tuurlijk begrijp ik dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft. Voor mij is het videobewerken totaal nieuw en ben daarom geïnteresseerd in de meningen van anderen zodat ik misschien verschillende programma's kan proberen.
Graag zou ik per pm van je horen waar je deze kan downloaden.
Bedankt voor je antwoord Whitey! Je hebt pm Ronald. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
|
|
|
|
|
Ohja ik zie het Bedankt! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.