15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hallo, Hierbij bied ik mijn supa brolly system aan. Brolly is -+ 10x een nacht gebuikt. Reden verkoop is dat ik overstap op het kleinere model waardoor deze overbodig word, voor de rest is het een super brolly. Brolly is compleet en grondzeil is nog nooit gebruikt, er zitten wat modder spetters op het doek maar dat moet geen probleem zijn lijkt mij. Nieuwprijs was 360,- mijn prijs is 230,- bieden kan altijd voor eventuele interesse, foto`s of meer info pb me kan gebracht worden voor eventuele meerprijs. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 maart 2014 02:15:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Beste,
Ik heb die zelfde brolly aangkocht (nieuw) voor ik denk 175 euro verleden jaar, klopt uw prijs wel? of is daar een winterskin bij?, dat heb ik dan niet gelezen. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
lijkt mijn stug kerel dat jij hem voor 175 gekocht hebt Hier gaat het om de system he met inritsbaar frontpanel |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum lijkt mijn stug kerel dat jij hem voor 175 gekocht hebt Hier gaat het om de system he met inritsbaar frontpanel Ach ok, sorry meester |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Ron van Houtum lijkt mijn stug kerel dat jij hem voor 175 gekocht hebt Hier gaat het om de system he met inritsbaar frontpanel Ach ok, sorry meester d d ben niemands meester kerel |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
dat klopt dit is het systeem dus met inritsbaar voorpaneel en mozzy panel.
en de prijs van de losse plu is ook al weer omhoog gegaan. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.