CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
Raven actie Vislijnen (nylon)
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Hey Whitey, Word je al gesponsord door Raven ? Bedankt weer voor de tip! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
peter servais is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
sssttt, waarom heb ik daar niet aan gedacht?, neen.......(nog) niet dus.... Maar ik vind Raven een heel goede webshop, niet enkel voor mezelf, steeds leuke voordelige acties en snelle leveringen, en ik ben blij dat ik zulke acties kan meedelen aan de collegas van dit forum! Dus bij deze, graag gedaan, en misschien leest iemand van Raven dit wel eens PS. eindelijke iemand die zijn waardering ook toont/uitspreekt! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 maart 2014 15:54:13(UTC)
| Reden: aanvulling! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
|
|
|
|
|
Ik gebruik totaal niks van Piet Vogel...............maar een visser zonder lijnen/nylon.........dus enkel met lood en eventueel een rig met haak en een hengel met molen, maar zonder lijn/nylon,..........moet ik nog eerst es zien PS. maar ik begrijp wat je bedoeld leen. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 maart 2014 21:08:05(UTC)
| Reden: aanvulling! |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Ik gebruik totaal niks van Piet Vogel...............maar een visser zonder lijnen/nylon.........dus enkel met lood en eventueel een rig met haak en een hengel met molen, maar zonder lijn/nylon,..........moet ik nog eerst es zien PS. maar ik begrijp wat je bedoeld leen. :-) Maar ik had nog genoeg (kilo)meters liggen. Dus 100% bespaart op dit moment ;-). Maar toch wel dank voor de tip hoor b Btw, het "PV" probleem speelt dus ook voor alle andere producten waarvoor Yarissports verdeler was zolang daar geen nieuwe verdeler voor is (oa. SKARP, bekend van de bootjes) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 maart 2014 21:14:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
Raven actie Vislijnen (nylon)
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.