Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-6-2013(UTC) Berichten: 4
|
Hoi mede karper vissers, Net weer begonnen met karpervissen. In middel een aantal keren verhuis en nu woon ik in Hilversum.. Iemand met goede kennis op het gebied van stekken in en om Hilversum? Ik hoor het graag. Gr. José
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
welkom @cf
|
|
|
|
|
big carp schreef:welkom @cf Je hebt gelijk.. Bij deze even netjes voorgesteld.. Gr. José
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
ordonez schreef:
Je hebt gelijk.. Bij deze even netjes voorgesteld..
Gr. José
Super man nogmaals welkom. Het zoeken naar een stek is niet zo moeilijk want zolang er water is, is alles mogelijk. Je kan altijd je eigen stek maken zolang het water de moeite waard is. Iig heel veel succes!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Ik zou het in de buurt van water proberen |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Er is kennis genoeg op een forum. Het ontbreekt aan de wil om die te delen. Best logisch, vind ik. Hilversums Kanaal, Loosdrecht, Spiegelplas of Vinkeveen al geprobeerd? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
DavidT schreef:Er is kennis genoeg op een forum. Het ontbreekt aan de wil om die te delen. Best logisch, vind ik. Hilversums Kanaal, Loosdrecht, Spiegelplas of Vinkeveen al geprobeerd? Kijk heb ik wat aan.. Ga op korte termijn de plassen verkennen.. Thx.. Gr. José
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-8-2011(UTC) Berichten: 40
|
je hebt er ook een leuk binnenwatertje voor met de pen, het is naast de begraafplaats in noord. belage vijver heet het volgens mij en je hebt natuurlijk annes hoeve |
Zoek en gij zult vinden, Als gij het niet vinden kan: Moet je verder zoeken
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-8-2013(UTC) Berichten: 1
|
Je hebt inderdaad leuke stadsvijfertjes, annas hoeve, en de berlage vijfer. ook niet al te ver weg zijn de vijfers in kerkelanden (die op het moment zijn afgezet). Groot spul hoef je er overigens niet te verwachten. Succes!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-1-2014(UTC) Berichten: 4 Locatie: Hilversum Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eerst geschreven door: Deeq Je hebt inderdaad leuke stadsvijfertjes, annas hoeve, en de berlage vijfer. ook niet al te ver weg zijn de vijfers in kerkelanden (die op het moment zijn afgezet). Groot spul hoef je er overigens niet te verwachten. Succes! ja, die waren 2 weken afgezet.... Alleen het was onduidelijk wat de oorzaak was van het overlijden van wat karpers en wat eenden.! Het gaat op de vijver bij de Johannes Huslaan... Hier kan je er op een dagje toch wel 2 vangen... |
Schub 2013: 12 Spiegel 2013: 0 Pr. 2013: 30 pond Overall pr.30 pond
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Zit op het water nabij de Rifwachter (aquariumspeciaalzaak) in het park geen karper? |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 10 Locatie: weesp Bedankjes: 6 keer
|
ik denk dat naarden vesting het beste is en wat dacht je van anna's hoeve makkelijk te vangen kleine schub karpertjes!! hilversumse kanaal en loosdrecht moet je tijd in steken!! observeer gewoon wat rond!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.