10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
beste ik zou graag met de korda goo als soak gaan vissen nu mijn vraag wat is jullie favoriet van goo? en welke vissen heb je er al op gevangen? foto mag altijd mvg Reinert
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 471
Bedankjes: 38 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
wij hebben alleen nog maar met de perfect peach gevist . werkt goed soms is het juist dat extra denk ik .
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
mijn mening is dat je de goo alleen op stilstaand water moet gebruiken, de reden hiervoor is: de goo wolkt echt heel erg goed, maar als je op en stromend water goo gaat gebruiken drijft de goo wolk weg van je voer stekkie, waardoor de vissen misschien wel ergens anders de wolk opmerken en daar gaan azen in plaats van bij je voer stek,
met vriendelijke groet Tycho Leushuis |
CarpRespect! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-11-2013(UTC) Berichten: 35
Bedankjes: 3 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ikzelf heb al goede resultaten gehad met de Goo Halibut Haze Power Smoke. Trekt toch wat sneller de aandacht van de karper.
Mvg, Thierry W
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-2-2014(UTC) Berichten: 7 Locatie: Zwolle
|
Ik heb geode ervaringen met de almond, even lekker laten soaken en dan wolkt hij lekker, prober maar eens in een glas water oid?
grt
Ron
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik vind het vooral een heel duur en overroepen spul! en testen in een glas water heeft totaal geen nut! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 februari 2014 12:57:42(UTC)
| Reden: aanvulling! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-1-2014(UTC) Berichten: 97 Locatie: Hoeksche Waard Bedankjes: 13 keer Is 19 keer bedankt in 17 post(s)
|
Je kan het ook zelf maken. Ik moet het zelf nog proberen. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik heb er 4 en 1 vind ik niks. De perfect peach, almond en caramel zijn de 3 die ik fijn vind.
Ik ben ervan overtuigd dat de caramel echt de beste is!!!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-2-2014(UTC) Berichten: 7 Locatie: Noord holland Bedankjes: 4 keer
|
Beste Heren,
Hoe gebruik ik welke Goo voor welke particals en welke Goo voor Boilies? Ik weet nooit zo goed wat je wel en niet kan mengen met elkaar. Kan iemand mij dat misschien uitleggen?
Bedankt!
|
|
|
|
|
Bait smoke is volgens mij meer voor op je bol en het blijft lang een geweldige geur afgeven Powersmoke is meer voor je voerplek, het trekt de vis vanuit verschillende dieptes naar je voerplek.
Dit is even zoals ik het mij herriner. Baitsmoke trekt veel beter in je voer dan powersmoke.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 98
Bedankjes: 5 keer
|
Eerst geschreven door: Michael Horn Ik heb er 4 en 1 vind ik niks. De perfect peach, almond en caramel zijn de 3 die ik fijn vind.
Ik ben ervan overtuigd dat de caramel echt de beste is!!! welke vind je niet goed Michael?
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: reinert Eerst geschreven door: Michael Horn Ik heb er 4 en 1 vind ik niks. De perfect peach, almond en caramel zijn de 3 die ik fijn vind.
Ik ben ervan overtuigd dat de caramel echt de beste is!!! welke vind je niet goed Michael? Dat kwam er wat fout uit sorry. Ik heb toen 4 smaken gekocht en 3 vind ik er geweldig en 1 gebruik ik eigenlijk niet. Heb deze ook niet eens echt getest dus kan ook niet zeggen of ik hem goed vind of niet. Rasperry plume is dat. Andere hier ervaring mee?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
die rasperry plume is een echte killer bij men neef op de vijver en op nog enkele watertjes
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.