20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Goedeavond,
Vrijdag ga ik eindelijk mijn zodiacje (2.70) ophalen. Nu ben ik eigenlijk al meteen klaar met mijn 14 maanden oude navigator.
Ik zag op het internet al wel dat de fishfinders veel goedkoper zijn omdat het niet omgebouwd hoeft te worden.
Welke fishfinder raden jullie aan voor op een zodiac?
-overzichtelijk scherm -moet het doen tijdens het varen -geen storingen
Ik wil er 1 waar ik goede informatie mee kan verzamelen!
mvg,
Michael
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Misschien is dit iets voor op je zodiac Hier heb je de link |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Ik zou kiezen voor een kleurenscherm en een GPS/fish finder combi. - Een kleurenscherm geeft veel duidelijker weer wat hard en zacht is. - De GPS is verrekte handig om waypoints op te slaan. Als je wilt, kun je door alleen op je scherm te kijken elke opgeslagen route die je hebt afgelegd opnieuw varen. Handig in het donker of op wateren waar je een lange tijd niet geweest bent. De Elite serie van Lowrance is goed. Zelf heb ik de compacte Elite 4 (83-200 kHz), dus niet de Elite 4X of DSI. Door te wisselen tussen het aantal kHz kan je je zoekgebied naar wens vergroten of verkleinen. Hoe kleiner hoe nauwkeuriger. Kijk eens op mdsi.nl Hij staat namens Lowrance op beurzen en verkoopt ook andere merken. Bewerkt door de gebruiker donderdag 20 februari 2014 17:38:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
DavidT, aan wat voor bedragen denk ik dan? Op mdsi kon ik niet echt prijzen vinden namelijk.
Nog een vraag: Ik heb een behoorlijk ruime auto maar de zodiac erbij in gaat gewoon niet lukken.
Hoe vervoeren jullie je spullen nog....hahaha
|
|
|
|
|
Als je bij Fishfinders kijkt, kan je de merken selecteren en daarna de bijhorende prijslijst. Voor Lowrance zie http://mdsi.nl/pdf/Lowra...t%20Nederland%202013.pdfWel onder dit kopje zoeken: Lowrance Combi GPS\Fishfiner De Elite 4 83-200 kleur kost €362 Ik neem mee voor een nacht vissen: - foudraal met 2 hengels, werppijp en schepnet - rugzak met eten, drinken, aas, slaapzak, iets om op te slapen, een dak boven m'n hoofd, fototoestel, rigjes, loodjes, schaartje, boilienaald, bank sticks, beetverklikkers, hangers en onthaakmat |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: DavidT Als je bij Fishfinders kijkt, kan je de merken selecteren en daarna de bijhorende prijslijst. Voor Lowrance zie http://mdsi.nl/pdf/Lowra...t%20Nederland%202013.pdfWel onder dit kopje zoeken: Lowrance Combi GPS\Fishfiner De Elite 4 83-200 kleur kost €362 Ik neem mee voor een nacht vissen: - foudraal met 2 hengels, werppijp en schepnet - rugzak met eten, drinken, aas, slaapzak, iets om op te slapen, een dak boven m'n hoofd, fototoestel, rigjes, loodjes, schaartje, boilienaald, bank sticks, beetverklikkers, hangers en onthaakmat Ongeveer het zelfde als ik maar ik heb sinds kort een nieuwe onthaakmat en die neemt echt veel ruimte in. Verder neem ik mijn navigator altijd mee. Dit past allemaal prima maar een zodiac erbij past dus niet haha. Tijd voor dakdragers!
|
|
|
|
|
Met het "kleine" verschil denk ik dat bij mij alles wat achter rugzak staat geschreven IN de rugzak gaat en de onthaakmat eraan vast. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.