CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Ik ging naar Zwolle en bracht mee...
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Ik had eigenlijk een cradle, een tent, bedchair en transportkar nodig. Alsook wat klein materiaal (draad, lood, etc...) maar ben huiswaarts gekeerd met enkel een cradle (Avid SafeGuard XL Anylevel). Ik vond het voor de rest gewoon te veel en daardoor beetje onoverzichtelijk. Ahja, ook nog een weekje Domaine-des-Iles, een weekje Villedon en een weekje Ebro geboekt. We weten weer waarvoor we gaan werken.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Das die nieuwe van Avid met verstelbare poten? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
nieuw net, nieuwe weegschaal, boel end tackle en ik heb een martin sb boilie pakket gewonnen |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Das die nieuwe van Avid met verstelbare poten? Idd, had mijn oog daar al een tijdje op laten vallen, maar goedkoopste dat ik em vond was 135 euro (en da was dan nog over het kanaal). Op de beurs voor 119 gekocht.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Nieuw fox net,dvd van PB,kant en klare line aligner van PB,3x Muddy Waters hangers zeer blij mee en silcone tubing van Korda |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
jrc high care xl onthaakmat Shimano foudraaltje voor mijn losse hengels thuos 10 kilo boilies en een peil setje.
Het was ook voor mij te veel. Ik heb nog nooit zoveel tassen gezien haha!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
FOX Flatliner Kingzise. bivy table. 5kg bollen MTC baits The Liver. 3L fermentend liver. lead bag van fox. boilie droogzakken. en nog wat lood en kleinmateriaal. |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
|
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Eerst geschreven door: sjaak de lange ik bracht dit mee, was aan vervanging toe d Dat overleef je niet Sjaak je hebt er nu al moeite mee |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ben je niet wat te oud om met Barbies te spelen Sjaak? Het is beter dan spelen met Action Man maar toch!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
IK ging naar Carp zwolle en kocht voor de beurs een Nash rvs 4play rodpod |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Ik nam mee terug een zooitje kling-on lood,een stapel catalogusen,een ksn lidmaatschap en een presentatie set fox mxr+ beetmelders(in een black & decker koffer). |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik nam mee: heel veel gratis dvd's d en een afsluitsetje voor mij carpmadnes xxl |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
en kerel tevree met de lipo versie
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Je had ze in plaats van mee te nemen beter wat te eten kunnen geven Sjaak. d |
Linkloos |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-3-2011(UTC) Berichten: 32
|
ik nam mee cc moore hemp oil , Corn Steep Liquor (mtc baits) ,Liquid Krill Hydrolisaat (mtc) broek carpcrossing , betalights voor de hangers nieuwe voerboot de carplounge rt4 + lowrance x4 elite (bestelling)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Een alarm bij Smartindicators voor buiten ;-) |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
2 Setjes 'muddy water' hangers. 1000 meter gevlochten lijn wafter hookbaits van Solar marker elastiek onderlijn materiaal & nog een hele hoop kleine zooi, eigenlijk teveel om op te noemen. In elk geval twee erg mooie dagen beleefd met onder andere CF collega's Erwin van hensbergen en Tim van zanten! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-10-2013(UTC) Berichten: 19
|
bolie ingrediënten spuit roltafel fluo's bankstick's en veel gratis folders en boekjes
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-7-2013(UTC) Berichten: 51
|
Korda haken,korda lood,swivels shinktube,helikopter leader en toe behoren En 5 kilo red devil eddy sterckx Grtjes justus Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 februari 2014 15:15:45(UTC)
| Reden: Ik was iets vergeten
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Ik ging naar Zwolle en bracht mee...
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.