logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
big carp  
#1 Gepost : donderdag 13 februari 2014 21:05:01(UTC)
big carp

25 ponder

België

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
ik zou er niet ommidelijk beginnen met kg's te beginnen te voeren als het dan nix word ben je ook geen 100euros aan voer kwijt .
voeren kan je doe maar rustig aan opbouwen (het is nog alt en soort "winter" Dus... )
Sponsor
thimon  
#2 Gepost : donderdag 13 februari 2014 21:30:05(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Er zijn al vele topics aan je vooraf gegaan.

Omdat wij het water allemaal niet kennen, is het praktisch onmogelijk om ons hier te komen vragen wat je het beste zou kunnen doen.

Ga eens wat moeite doen. Peilen, observeren, maak wat rigjes en vis een eind raak. Hoe mooi is het om alles zelf te ontdekken?

Persoonlijk vind ik het erg jammer iedereen maar alles op zijn bordje te schotelen. En als je de verslagen, technieken, rigs en alles leest op de site. Daar kan je al super veel info uithalen.

Mee eens
Doorzetten wordt beloond!
thanks thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
leen op 13-2-2014(UTC)
Ron van Houtum  
#3 Gepost : donderdag 13 februari 2014 22:12:17(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Eerst geschreven door: thimon Ga naar gequote bericht

Omdat wij het water allemaal niet kennen, is het praktisch onmogelijk om ons hier te komen vragen wat je het beste zou kunnen doen.

Ga eens wat moeite doen. Peilen, observeren, maak wat rigjes en vis een eind raak. Hoe mooi is het om alles zelf te ontdekken?

Persoonlijk vind ik het erg jammer iedereen maar alles op zijn bordje te schotelen. En als je de verslagen, technieken, rigs en alles leest op de site. Daar kan je al super veel info uithalen.

Mee eens

Juist Thimon observeren het water in kaart brengen trekroute van de karpers
Wij kennen het water niet
Je moet het gewoon zelf doen uren maken

Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
thanks Ron van Houtum is 1x bedankt voor deze nuttige post.
thimon op 24-2-2014(UTC)
thimon  
#4 Gepost : vrijdag 14 februari 2014 16:23:20(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Eerst geschreven door: Ron van Houtum Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: thimon Ga naar gequote bericht

Mee eens

Juist Thimon observeren het water in kaart brengen trekroute van de karpers
Wij kennen het water niet
Je moet het gewoon zelf doen uren maken

Ja toch Ron? Ik vind dat steeds meer mensen en steeds vaker de makkelijkste weg zoeken. Laten alles op hun bordje gooien en kopiëren alles klakkeloos van een ander. Zo jammer!

Blijb

aircooled  
#5 Gepost : vrijdag 14 februari 2014 18:27:51(UTC)
aircooled

15 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Man man wat een zever weer!!!!!!!
Ik wil niets op een bord ik heb alles in kaar gebracht alles uitgemeten al vaak gaan spotten ik vraag alleen hoe ik het voeren het beste aanpak.
Volgens sommige al wetende mensen mag er niets worden gevraagd.
Dit is niet de makkelijkste weg ik wil alleen info man man zageventen!!!!
DavidT  
#6 Gepost : vrijdag 14 februari 2014 19:07:38(UTC)
DavidT

40 ponder

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Een mooi begin zou kunnen zijn om later in het jaar in de buurt van de paaiplekken mais en boilies te gaan voeren. Tussen de 1 en 4 meter zou dan vis moeten opleveren. Als er echt niet door anderen op karper gevist wordt, wees dan zuinig met goedlopende stekken. Je zal snel vissen gaan dubbelen maar ook snel stekdressuur in de hand werken. Door vaak van stek te wisselen doe je jezelf op de lange termijn meer plezier.
Say hello to my little friend
thanks DavidT is 1x bedankt voor deze nuttige post.
aircooled op 14-2-2014(UTC)
thimon  
#7 Gepost : vrijdag 14 februari 2014 19:16:03(UTC)
thimon

50 ponder

Man

Eerst geschreven door: aircooled Ga naar gequote bericht
Man man wat een zever weer!!!!!!!
Ik wil niets op een bord ik heb alles in kaar gebracht alles uitgemeten al vaak gaan spotten ik vraag alleen hoe ik het voeren het beste aanpak.
Volgens sommige al wetende mensen mag er niets worden gevraagd.
Dit is niet de makkelijkste weg ik wil alleen info man man zageventen!!!!

Wat ik niet begrijp. Je hebt alles al uitgezocht en uitgemeten daar. Maar je vraagt hoe je moet voeren daar. Je weet niet wat er aan vis zwemt. Hoe kunnen wij ooit advies daarover geven? Misschien je eigen ervaring gebruiken?

In elk geval zou ik met weinig voer beginnen en gaan voeren op de plekken waarvan jij denkt dat ze goed zijn. In de loop der tijd eens wat minder of meer gaan voeren, net zo lang tot de resultaten zijn zoals jij ze hebben wilt. Zo moeilijk hoeft het niet te zijn toch. Knipoog

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 14 februari 2014 19:17:05(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

thanks thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
aircooled op 14-2-2014(UTC)
aircooled  
#8 Gepost : vrijdag 14 februari 2014 19:24:23(UTC)
aircooled

15 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Eerst geschreven door: DavidT Ga naar gequote bericht
Een mooi begin zou kunnen zijn om later in het jaar in de buurt van de paaiplekken mais en boilies te gaan voeren. Tussen de 1 en 4 meter zou dan vis moeten opleveren. Als er echt niet door anderen op karper gevist wordt, wees dan zuinig met goedlopende stekken. Je zal snel vissen gaan dubbelen maar ook snel stekdressuur in de hand werken. Door vaak van stek te wisselen doe je jezelf op de lange termijn meer plezier.

Super bedankt meer moest ik niet weten Blijb Blijb
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (4)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.