15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik zit er over te denken om een rubberboot aan te schaffen, nou vind ik een vortex eigenlijk een beetje te gek voor mij qua prijs. Nou zit ik een beetje te googlen en kwam toevallig bij www.kolibri-boten.nl. En dan met name de K-260 T. Lijkt me een mooi bootje voor een goede prijs. Zijn er al mensen die met merk wat bekender zijn? Of er 1 heeft? Weet dat het een vlakbodem is, dus wat minder in de vaareigenschappen, maar voor lijnen uitvaren en drillen op normaal water lijkt me voldoende. Mvg. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 8 februari 2014 18:49:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Ancoes heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik ken de verkopers. en een maat van me heeft een kolibriboot al meer dan 2 jaar zonder problemen. materiaal is 7,5mm dik je krijgt veel kwaliteit voor die kleine prijs
Ik weet zeker dat we er nog veel over gaan horen
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-8-2012(UTC) Berichten: 29
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik zie alleen geen mooie spiegel om een electro motor aan te bevestigen ? Een benzine motor zal dus helemaal niet gaan.
Verder wél erg scherp geprijst, dus mss mooi alternatief tussen BS boot en Vortex en Proline, als je alleen maar wilt peddelen ?!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 31-1-2013(UTC) Berichten: 107 Bedankjes: 9 keer Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Hoi Ron! Bedankt voor je antwoord. Ik ga binnenkort echt eens ff kijken bij hun, weet je toevallig ook bij het bootje van je maat, hoe de bodem is? Ik zie op een YouTube filmpje dat ze er voor de stevigheid 3 "planken" bevestigen. Maar die bodem is dat ook een soort airdeck of alleen een zeil? Niet dat ik een keertje over wat afgesneden riet vaar en de bodem open snijdt. Bedankt alvast! b
|
|
|
|
|
het is een dik zeil volgens mij ook van hetzelfde materiaal.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 13
|
Ron ik denk dat je een type fout maakt ,dat het 0,75mm moet zijn ipv 7,5mm mvgr Gerrit
|
|
|
|
|
Klopt 0.75mm maar zijn ook 0.95 mm beschikbaar Bewerkt door de gebruiker maandag 10 februari 2014 21:32:12(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Ron van Houtum heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Hoi Ron, Bedankt voor alle info man! b Ik ga ze zeker een bezoek brengen en hopelijk slagen!
|
|
|
|
|
Graag gedaan
En carpfeeling crew bedankt voor het laten staan
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hallo ron Ik zie dat ze ook een boot hebben van 1,90meter heb je die al in aktie gezien zoja is die nog wat stabiel vorig jaar zo een strategy 1,60 m gebruikt van een vriend om 3 weken te voeren op een wierplas . En die was echt niet stabiel en roeien hing ook al niet lekker , waar je de moter +accu zou moeten zetten zou ik ook al niet weten. een 1,90 past nog juist in men wagen en zonder spiegel heb je toch ook al plaatswinst ik zal morgen mailen voor de prijs vindt hem niet terug. Nu zie ik dat je geen spiegel kan plaatsen op een 1,90 klopt dat ?? MVG Lorenzo
|
|
|
|
|
nee klopt vanaf kt 220 is dat pas hier een YouTube van de kt190 |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-11-2010(UTC) Berichten: 14
|
Staat er toevallig ergens een volledige prijslijst? Niet overal staan de prijzen bij namelijk... Gr. Taco Bewerkt door de gebruiker donderdag 13 februari 2014 15:34:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Taco van der Veen Staat er toevallig ergens een volledige prijslijst? Niet overal staan de prijzen bij namelijk...
Gr.
Taco Kolibri K220 T - 265,50 euro per stuk Kolibri K260 T - 292,50 euro per stuk Kolibri K280 T - 310,50 euro pert suk |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Bedankt Ron Ziet er goed uit en voor die prijs moet je het niet laten om een kleinere boot aanteschaffen nu juist nog even nameten als een 2.20 in men wagen geraakt. Mvg Lorenzo
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
We zijn nu een aantal maanden verder en ik ben benieuwd of de boot jullie nog steeds bevalt? Zit er namelijk ook aan te denken om er 1 aan te schaffen.
Groet
Gert,
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
Ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen met de Kolibri's. Ben zelf aan het kijken naar deze: De KM-260, met keuze uit airdeck, lattenbodem of carpetbook floor als ik het goed begrijp? Ron help me out!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
De boot die we voor CF hebben getest functioneert nog steeds prima! Qua duurzaamheid lijkt het goed te zitten. Ook Ferenc van de Vorstenbosch is een frequent gebruiker van de Kolibri. Misschien hem eens om advies vragen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.