50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zijn vandaag echo's wezen maken van mijn zwangere vrouwtje. de eerste 2 zijn een filmpje en de laatste een foto (helaas kan ik de filmpjes niet kleiner maken) Bewerkt door de gebruiker donderdag 5 augustus 2010 02:20:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Bijlagen: steef zenden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
Van harte gefeliciteerd!! Leuk hé die filmpjes en foto's. Hij/zij zwaait al naar ons!! Ik zie ze dagelijks op mijn werk, maar het blijft elke x weer een wonder!! Geniet ervan. |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Super!! Gefeliciteerd Steef!! Hoeveel tijd nog?
|
|
|
|
|
Dank je Erwin en Kingmat285!!!!! Wat voor werk doe je dan Kingmat285??? kruimeltje is nu 15weken.... en kruimeltje komt pas eind januari 2011.... zodoende ga ik ook dit jaar nog ff snel naar frankrijk, zal er volgend jaar niet in zitten Bewerkt door de gebruiker donderdag 5 augustus 2010 13:12:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
Hoi Steef. Ik ben doktersassistente op de polikliniek gynaecologie/obstetrie in het ziekenhuis.
Groetjes Treja. |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Gefeliciteerd Steef! Leuk zo die beelden! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
gefeliciteerd! geniet ervan! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Hoe fijn!! Gefeliciteerd! Geniet ervan |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wat leuk trouwens ook om de filmpjes te zien Steef! Het is een drukte makertje zeg !
|
|
|
|
|
dank je..... lijkt er inderdaad op dat zij/hij een drukte makertje zal gaan worden..... |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Super gefeliciteerd, jij en je gezin van harte gefeliciteerd met dit nieuwe wereldwonder, geniet er nu nog maar even van dat wordt straks een stuk(je) minder. hahahahahaha. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gefeliciteerd Steef, dit wondertje gaat je leven op zijn kop zetten hahaha, Mijn manneke word over een paar weekjes alweer 4 jaar en zorgt elke dag weer voor verrassingen.:-" |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
|
dank je allemaal..... als kruimeltje (zij of hij) net mijn leven op de kop gaat zetten als mijn zoontje Connor (3 1/2Jaar)dan staat me heel wat te wachten...... |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
He Steef wat leuk om te zien dat je als aanstaande vader zo blij bent met een Ego foto/filmpje. Is het je 1e ?
Veel suc6 met de zwangerschap jullie 2en.
Jorgen |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
|
Jorgen zeker ben ik blij als aanstaande vader.... is namelijk ons 2de kindje, heb al een zoontje van 41maanden oud........ |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
gefeliciteerd! geniet ervan! er zullen nog vele mooie momenten komen |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
|
Dank je Henk..... die zullen er zeker weten komen..... alleen zal het jaar 2011 weinig van vissen komen, maar dat is geen probleem.... heb het er voor over..... dan wordt het jaar 2012 weer van mij.... |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2009(UTC) Berichten: 167
|
Wat een mooie foto's en filmpjes.. wow! Je kan de vingertjes gewoon tellen!
gefeliciteerd en geniet ervan!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2010(UTC) Berichten: 99
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.