20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
hallo beste karper vrienden. iedereen kent het wel de vreugde die erbij komt kijken als je je pb verbeterd,de een krijgt een emmer water over zijn hoofd,de ander drinkt champagne,weer iemand anders steekt een vuurpijl aan. maar wat doen jullie of wat doet je vismaat bij je als het momment daar is. bij mij was het zo dat ik het water in kon vrijwillig anders onder dwang wahahahahahhhahaa zijn toch leuke dingen.. |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-7-2010(UTC) Berichten: 50 Locatie: Drachten
|
Uhm, een stevige handdruk met mn vismaat?! Of ben ik nu te saai...vuurpijl/champagne? Dan ben je wel verwachtingsvol aan het vissen denk ik!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
denk ook een handdruk/schouderklopje |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
als ik in september naar frankrijk ga heb ik een klein flesje champagne mee voor als ik mijn PB verbreek... een van mijn oude vismaten rookte als hij of een van ons zijn PB verbrak een dikke sigaar....Ik rook niet dus kreeg ik altijd een biertje |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-7-2010(UTC) Berichten: 50 Locatie: Drachten
|
steef zenden schreef:als ik in september naar frankrijk ga heb ik een klein flesje champagne mee voor als ik mijn PB verbreek... een van mijn oude vismaten rookte als hij of een van ons zijn PB verbrak een dikke sigaar....Ik rook niet dus kreeg ik altijd een biertje Die sigaar vind ik nog wel een idee. Maar een PB vangen in Frankrijk, tellen jullie die mee als PB? Ik ga dit persoonlijk niet doen...dat verbreek je hier in Nederland nooit weer !
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
zo vierde ik 25,5 kilo...en natuurlijk met me maatje een sigaar en een biertje.. Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
ik heb namelijk 4 PB's.... heb een spiegel en schup PB in Frankrijk en in Nederland.... frankrijk: schub : 34,6pond spiegel: 36,8pond nederland: schub : 29,8pond spiegel: 28,5pond Bewerkt door de gebruiker zondag 8 augustus 2010 17:37:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
nou ik heb er gewoon 2...in nederland zwemmen ook wel dikke vissen hoor...
pb schub: 19,3 kilo pb spiegel: 25,54 kilo (het gewicht wat mijn maatje jeroen elke keer als hij zijn weger aan zet weer ziet staan)
|
|
|
|
|
klopt wat je zegt frank in nederland zwemmen ook dikke vissen.... je hebt wel mooie PB's..... ik moet mijn eerste nederlandse 30ponder nog vangen.... heb er wel al heel vaak tegen aan gezeten... |
|
|
|
|
|
ik heb ook heel lang tegen mijn eerste 30er aangezeten, en dan ineens in 1 nacht 2 pakken...sterker nog binnen ander half uur...dus steef ooit komt hij er ook voor jou uit...hang on m8!
|
|
|
|
|
@ esoxhunter soms zit je idd verwachtingsvol te vissen ....ik ben nu bezig op een moeilijk water waar je het meeste van je tijd blankt en waar heel veel tijd en energie en voorbereiding in zit het is een put van ongeveer 10 hectare waar het merendeel van de weinige aanwezige vissen de 30 ponds en zelfs de 40 ponds grens overschreiden ook zwemmen er een paar 50 ponds vissen tussen. dus reken maar als mijn tijd komt dat ik daar zon bak mag vangen dat de champagne zal vloeien en de pijlen zullen knallen. ik ben ook een van de weinige die daar vist dus ik zal er in ieder geval niemand mee storen |
|
|
|
|
geld voor mij ook hoor steef...ik heb er al zo vaak tegenaan gezeten daarom is dit water waar ik nu op vis zo speciaal en maakt mij het vele blanken niet zoveel meer uit. en om na verloop van tijd mijn zelf vertrouwen weer wat op te krikken ga ik soms naar een locale stads vijver om zo toch mijn visjes te kunnen haken. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
champagne! En natuurlijk de emmer water!
|
|
|
|
|
ik heb er ook geen problemen mee dat ik nog geen nederlandse 30tiger heb gevangen.... mijn tijd komt nog wel.... Bewerkt door de gebruiker zondag 8 augustus 2010 19:37:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
dat weet ik wel zeker steef.. een pb zegt mij ook niet zo heel veel hoor, ik geniet van elk vis. Kijk maar naar dat volschupje van mij van 2 weken terug, dat vind ik minstens zo gaaf om te vangen..
|
|
|
|
|
dit is mijn motto qua karpervissen:elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Klopt helemaal steef. Het geeft het alleen een extra dimentie. Het is gewoon leuk je pb aan te scherpen
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
hey steef! lees net dat je nog geen nederlandse 30er heb mogen vangen.... wou je hier nog een keer komen vissen of niet? hebben een watertje van net een halve hectare met meerdere dertigers waaronder deze mooie schotel.... van 31,5 destijds toen ik hem ving |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Wat een sympatiek voorstel Loedel! klasse
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.