10 ponder Lid sinds: 13-7-2010(UTC) Berichten: 50 Locatie: Drachten
|
Top! leuk dat er meer mensen zijn die ook bouwen en zo zie je maar weer, iedereen heeft andere ideeën! Ik loop een beetje achter jongens met de foto's! Ik zal er binnenkort een paar extra posten, eerst even een update! Ik heb de eerste laag polyester op de drijvers gedaan, en ik heb net nog de bovenkant van de boot deels belegd met polyester. Vooraf heb ik het cellenbeton ingesmeerd met gips om het glad te krijgen en om de gaten op te vullen. Ik heb met een paar lagen verdunde primer geschilderd voor een laag waar het losmiddel op kan hechten en niet in kan trekken. Na een test stukje, bleek dit super te werken. Dus fingers crossed dat dit ook gaat werken op de grote mal! More pictures soon
|
|
|
|
|
Jongens, even stil geweest van mijn kant, druk met werken en vissen ! Hierbij nog wat foto's met verhaaltje... Hier heb ik de drijvers belegd met polyester en ingesmeerd met epoxyhars. Na het drogen kan het losweken beginnen. Dit werkte voor geen meter, toch te poreus waarschijnlijk waardoor het losmiddel in de mal is getrokken. Beetje bikken deed wonderen ! Het resultaat voor de drijvers, zal vandaag de bovenkant afmaken en deze bijwerken! Er volgt meer...
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 109
|
Word dit de negatiefmal of ineens de positiefmal? Ik heb direct een positiefmal gemaakt en daar is echt massa's schuurwerk aan..
mvg Sander
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-7-2010(UTC) Berichten: 66
|
waar blijven de nieuwe foto'S
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ben dr indd ook naar benieuwd! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Sorry jongens dat ik nog geen extra posts heb gedaan. Ben druk bezig met werk en heb niet zoveel tijd gehad. Ik heb de boot inmiddels uit de mal, zal vandaag hard aan het werk om deze mooi glad te krijgen en hier en daar bijwerken. Natuurlijk post ik dan ook wat foto's!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
geen probleem, ik wacht geduldig af |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
En? Ben je alweer wat verder?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
|
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
begin nou ook wel nieuwsgierig te worden |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 144
|
Zo'n bootje bouwen is wel een leuke bezigheid voor de winter maanden. Zal eens ff uittellen of het wel rendabel is om zelf een boot te bouwen , deze worden immers voor niet zo'n hele hoge prijzen op mp aangeboden.
|
|
|
|
50 ponder Je bent lid sinds:: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
kijk eens op carpmadness.nl |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 144
|
bedankt ron voor de tip .
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 24-7-2012(UTC) Berichten: 1
|
Hallo voerbootbouwer,
Ik ben geïnteresseerd in het materiaal dat je voor het bootlichaam gebruikt. Wat is dat, is het sterk, is het gemakkelijk te bewerken, kun je het zelf samenstellen, enz. Nieuwsgierig hoe kom je er bij. Waarom, omdat ik overweeg om een kickboat te bouwen. Wel eens gezien? In plaats van een bellyboat lijkt mij een kickboat een goede oplossing, maar ik vind die dingen gewoon te kostbaar om te kopen. en daarom onderzoek ik de mogelijkheden er zelf een te bouwen. Vandaar de vraag welk materiaal gebruik je? Bedankt en vriendelijke groeten,
Ben van Dooren
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-7-2012(UTC) Berichten: 14
Bedankjes: 2 keer
|
ik ben ook wel geintereseerd er in! gr. max
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.